Pagini

duminică, 9 ianuarie 2011

pentru inceput...

uite ce e.. eu nu stiu sa scriu pentru cei care nu pot sa citeasca printre randuri.. gonindu-mi cuvintele  intr-o cursa interminabila, imi place sa cred, totusi.. ca nu-mi pierd timpul degeaba. ori timpul tau.. cand ai chef sa ma citesti. aici vei putea gasi ori nu reflexia propriilor tale ganduri. ma voi bucura daca voi afla ca iti plac. daca nu, well.. nu sunt perfecta dar nici nu vreau sa fiu. iar daca ai citit bloguri mai interesante decat al meu, stai calm ca te inteleg. perfect. si eu am mai citit.. si e posibil ca blogul tau sa nu fie printre ele.
despre ce am sa scriu de-acum incolo..? despre viata mea, a altora.. a ta daca ma vei lasa sa te cunosc siii.. despre o alta mare gramada de chestii mai mult sau mai putin interesante. 
cu drag.. chrissy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu