Pagini

marți, 14 februarie 2012

chestii siropoase


valentine's day.. is today.. and roses are red, violets are blue.. I'm not in love, deci.. nu am nici un motiv sa sar in sus de bucurie din gramada de cadouri siropoase, parfumate.. nu-i grav. am avut zile mai rele.
  unii oameni asteapta cu nerabdare venirea acestei zi, dar mai sunt si suflete ranite care refuza sa creada in existenta acestei zile caci le aminteste de iubirea pierduta sau neintalnita inca. iar altii pur si simplu urasc ziua asta din cauza ca nu sunt sentimentali, ori zgarciti.. ori prea ocupati ca sa ii acorde importanta.

  well... eu sunt de parere ca trebuie sa existe macar o zi in calendar dedicata iubirii. pentru cei care uita de ce o anumita persoana se afla inca langa ei. in vartejul evenimentelor de tot soiul te poti pierde, de tine insuti ori de persoana care te iubeste. asa ca.. toata galagia asta care bubuie din tv, pe internet, pe strazi.. cu ocazia acestei zile, este binevenita. si este inca un prilej pentru a primi cadouri. bien sur.. aceste atentii se pot oferi oricand, nu doar astazi dar sunt oameni care nu isi permit sa ofere in fiecare zi altceva decat cuvinte frumoase, gesturi tandre, poate si vreo floare culeasa din marginea drumului. romantici cu buzunare goale, sunt frumosi si ei.


   si pentru mine a fost frumoasa aceasta zi.. pana acum doi ani. nu am chef sa scormonesc dupa detalii dar..trebuie sa imi fi parut groaznic de rau dupa cadoul ce nu l-am daruit atunci partenerului meu. aflasem deja ca se grabise sa faca schimb de cadouri cu altcineva. si e posibil sa-l fi omorat chiar atunci pe valentine asta, nici chiar dragobetele ce a urmat nu a scapat teafar. resentimente au ramas destule, totusi... inca pot sa ma bucur pentru indragostitii care isi sarbatoresc astazi dragostea. si le urez numai bine! :))

3 comentarii:

  1. Americanisme, americanisme. Eu sunt pentru dragobete. Doar sunt roman. Si intradevar, dragostea trebuie sa fie si ea omagiata. Ca, unde dragoste nu e, nimic nu e. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ahh.. dragobetele il detest inca si mai tare decat valentine..!!!

    dar.. daca dragoste nu e, sigur e doar sex. asta cand se sarbatoreste? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu il sarbatoresc de fiecare data cand il fac. tu? :)

    RăspundețiȘtergere