Pagini

luni, 21 mai 2012

de ce nu-mi plac cuvintele.. (un exemplu dintr-o mie)

daca cuvintele mele scrise sunt dezastruoase.. atunci imaginati-va cum sunt atunci cand le rostesc. eu imi asum responsabilitatea pentru ceea ce spun.. insa am intalnit persoane care au "talentul" de a rastalmaci sensul spuselor mele. ma simt de parca as avea o arma indreptata spre mine, tot timpul. si la sfarsitul discutiei trebuie neaparat sa-mi cer iertare pentru pacatele mele multe si nestiute altfel.. voi fi nevoita sa suport consecintele unui dispret nelimitat. stiti.. cu ani in urma as fi pasit tantosa spre genul acesta de persoane si as fi incercat sa-mi cumpar linistea sufleteasca facandu-le o oferta pe care nu ar fi putut sa o refuze.. :)) eh, ale tineretii valuri.. acum, imi dau seama ca ideile unora n-au sa se schimbe nici daca am de partea mea tot adevarul si dreptatea din lume.  ceea ce spun nu este important pentru acesti oameni  deoarece ei si-au format deja o parere despre cine sunt eu, bazata pe spusele altora.. si chiar ca nu conteaza daca aceia ma cunosc ori nu, valoarea lor este incomparabil mai mare decat a mea. e incredibil dar adevarat! unii oameni pot afla totul despre cineva chiar daca nu l-au intalnit niciodata. "cum te numesti?" - "..cutare" - "ahaa.. esti rau, dom'le! vai de capul tau.."

ahh.. nu stiu ce doare mai tare.  incerci sa-ti faci casa in inima cuiva  si realizezi ca nu-i nimeni "acasa". ori.. este acolo doar ca.. nu vrea sa-ti deschida usa. ce sa faci, ce sa faci..?

5 comentarii:

  1. ce să faci? să încerci să-ți faci casă numai în inima celor care stau în prag, cu ușa deschisă, care-ți fac cu mâna și-ți zâmbesc... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) ..asta fac si acum.. dar imi plac atat de mult provocarile incat nu ma pot abtine sa nu bat si pe la usi inchise. as putea sa gasesc comori dincolo de ele.
      bine ai venit in "casa" mea!

      Ștergere
  2. hmmm, dacă stau și mă gândesc la cineva...dap, ai dreptate, chiar poți găsi comori...:)
    bine te-am găsit! faină 'casă' ai... ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Referitor la inceputul articolului tau, stii vorba aceea, "orice spui poate fi si va fi folosit impotriva ta". De asta imi place mai mult sa ascult, decat sa vorbesc. Nu ca urmaresc sa folosesc cuvintele cuiva impotriva lui, ci pentru ca nu vreau ca ceea ce spun eu sa fie folost impotriva mea. Si uite cum prin disculparea aceasta am demonstrat exact ce spuneai tu la inceput... Orice cuvant poate fi interpretat, depinde acum cine e "interpretul".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar si ceea ce nu spunem poate fi folosit impotriva noastra. depinde de caracterul persoanei care "asculta" ori/si de alte chestii mai mult ori mai putin psihologice.. :))

      Ștergere