Pagini

marți, 19 iunie 2012

despre flirt

"ma numesc.. cutare. bem o bere impreuna?" - sigur! asteapta-ma la masa cealalta vreun secol. abia atunci ma hotarasc daca mi-e sete ori nu de.. tine.
"ce coapse fertile ai! danseaza-ma!" - va fi o placere sa te joc in picioare.
"daca il asteptai pe lupul mare si rau, l-ai gasit. pot sa te.. gust?" - serios, acum.. vezi vreo scufita rosie pe mine? nu? darr.. ce ochi "mari" ai, lupule!

ok. sunt nesimtita. nu mi se aprinde nici un beculetz pe undeva cand barbatii incearca sa intre in vorba cu mine in modul descris mai sus. daca tot arunca undita.. :)) ..in apele mele tulburi, incercand sa ma pescuiasca, macar sa o faca cu stil. si inteligenta. oricum.. n-au sa reuseasca sa agatze ceva dar macar le voi multumi frumos pentru osteneala, fara sageti inmuiate in veninul sarcasmului. si ii voi saluta cu entuziasm sincer si in alte dati, acordandu-le sansa unei conversatii pur amicala.
atunci cand ma hotarasc sa-mi traiesc viata si prin cluburi, cafenea, biliard, etc nu am nici macar cea mai mica intentie sa ies in evidenta ca fiind in cautare de aventuri pasionale. nu ma intereseaza. chiar nu-mi pasa daca fusta mea scurta incanta privirea cuiva, nu ma cocotez inadins pe masa de biliard ca sa se mire unul si altul daca port chilotei ori nu. daca mangai un pahar, o sticla, un scaun.. :)) ..asta inseamna ca imi pun gandurile in ordine ci nu lansez vreo invitatie la un menage a trois.. iar miscarile mele de dans nu sunt un preludiu la orgasm,  pur simplu imi place foarte mult melodia.
cand vor invata barbatii ca nu orice femeie poate fi femeia lor? complimentele de bun simt, reale ci nu culese de pe cerul instelat al unei imaginatii bolnave, pot flata o femeie dar asta nu inseamna ca i-ai captat atentia suta-n suta, mai mult decat oricare alt admirator pe care il are. zambetul ei de multumire nu este si o promisiune de pasiune/dragoste eterna. bine ar fi sa nu urmeze nici insistente in tentativa de agatament daca exista semne clare de respingere din partea femeii, altfel.. sarcasmul ei, oricare alt tip de violenta verbala ori fizica, chiar si ignoranta.. poate declansa "nasterea" unui misogin. n-ar fi pacat? si-asa sunt prea multi..

as putea flirta.. dar nu sunt singura. prinsa intre vis si realitate, inca incerc sa refac podurile arse care m-ar putea ajuta sa regasesc drumul inapoi spre cineva care ma asigura ca exista doar pentru mine. desi imi slabeste dorinta, motivatia.. obosesc. nu indraznesc sa stric totul de dragul unui flirt.

4 comentarii:

  1. Hm, daca un flirt nevinovat ar face ca acele poduri arse sa fie iremediabil distruse, atunci cred ca ele merita sa ramana asa. Eu zic sa indraznesti... nici nu stii ce o sa iasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu pot face asta. ma interesaza un singur barbat, nu mai multi.

      Ștergere
  2. ...aşteptai pe lupul mare şi rău???

    RăspundețiȘtergere