Pagini

vineri, 4 ianuarie 2013

puzzle

 ..habar n-am de ce mi-e asa de frig! am dat caloriferele la maxim in toata casa, toti din jurul meu transpira deja.. numai eu tremur din toate incheieturile. daca mi-as pune palmele pe geamul ferestrei, precis ar rasari flori de gheata. bizar ori nu, m-am saturat. azvarl paltonul pe mine, imi lungesc cizmele peste pantalonii stramti si evadez in neantul zilei mohorate de afara. uit sa-mi iau caciula, deci..vantul nu ezita sa-si incolaceasca mangaierile aspre in parul meu. ma las tarata de el pe strazi pline de oameni fara chip. nu caut pe nimeni, as vrea sa nu ma gaseasca nimeni. tot ce vreau este sa scap de frigul din mine, alergatura fara sens imi incalzeste simturile, treptat..

 inceputul acestui an m-a gasit in forma unui puzzle urias, din acela cu piese enervant de mici. nu reusesc sa ma intregesc, atat de multe s-au schimbat in mine! orice mutare as face, e nepotrivita. daca cer ajutorul cuiva,
 iar nu e bine, caci persoana aceea va intregi o imagine care nu ma reprezinta, este ceea ce doreste el/ea sa vada in mine. stiu ca am nevoie de timp ca sa imi pot potrivi schimbarile in realitatea acestor vremuri, dar.. daca nu am acest timp? azi.. sunt asemeni unei picturi de Picasso. groteasca transformare. pe dinauntru si-n afara.. sunt goluri in mine, de aceea imi este frig.
 ..iarna aceasta seamana mai mult a toamna tarzie. pasii mei se incurca in frunze moarte, inghetate in noroi. vantul incearca sa-mi smulga piesele de puzzle nepotrivite, ma grabesc sa ajung acasa mai inainte sa fiu dezgolita de tot.. oamenii din jurul meu si-au recapatat chipurile inapoi, simt ca sunt privita. zaresc pe cineva cunoscut.. schimbam cateva urari de anul nou. bine, pa.. si degeaba accelerez pasul, mi se impiedica in calea altui cunoscut.."hai sa facem o poza impreuna", aud.. yeah!.. exact ce nu-mi doream. dar, fie.. - "ne vedem maine seara in J..?" aud iar.. ok, asa sa fie..   sper ca, pana atunci.. sa scap de starea asta infrigurata,  melodramatica.. prosteasca! sa nu care cumva sa molipsesc pe cutare si sa fiu data afara din randul lumii neprihanite.. :) mda..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu