Pagini

vineri, 9 decembrie 2011

accepta-ma asa cum sunt.

  da. sunt un clovn care incearca sa-si ascunda sub fard urmele de lacrimi. da, sunt oameni care incearca din rasputeri sa ma binedispuna, incerc si eu.. da, viata este minunata daca stii cum sa o traiesti darr.. nu! ea nu este intotdeauna ce vrei tu sa fie!!! cuvantul -imposibil- inca iti murdareste vocabularul si te apasa uratul mai tare ca niciodata atunci cand esti silit sa aplauzi fericirea altuia/alteia.care ar fi putut sa fie si a ta..

  nu sunt invidioasa dar nici ipocrita. ci prefer sa lipsesc din viata lui cutare ori cutarica daca simt ca prezenta mea ar putea incomoda. nu pot sa ma prefac, sa renunt la ironie.. nu pot sa-mi arunc toate principiile in tomberonul uitarii doar pentru ca cineva nu este de acord cu ele. imi este imposibil.. sa impartasesc cu altcineva un sentiment care nu exista, doar pentru a alunga norii singuratatii si care imi ascund sufletul in umbre.
  eu sunt.. eu! iti spun adevarul in fata daca simt ca il poti suporta. altfel, plec.. si nu ma intorc decat atunci cand esti pregatit/a sa ma accepti asa cum sunt.

  nu mai stiu ce sa fac, ori ce sa spun.. ca sa nu mai fiu perceputa altfel decat sunt. sa fiu detestata pentru ceva ce nu am facut, ori nu simt. si apoi.. sa fiu stigmatizata cu un singur cuvant. care nu ma reprezinta, deci.. ma intristeaza. of! nu-i de mirare ca sunt singura.. habar n-am cum sa ma comport in societate. de ce m-ar accepta???

  cuvinte.. sunt atat de multe! le detest.. dar continui sa le scriu, in speranta ca ma voi imprieteni cu ele intr-o zi. si atunci voi stii sa explic pe intelesul tuturor exact ceea ce doresc sa auda. chiar daca asta ar insemna sa ma mint pe mine insami. cui ii mai pasa? de ani de zile ma lupt cu morile de vant, incercand sa pasesc in palatul intelepciunii ori macar al acceptarii de sine. oare, e totuna..? cred ca voi pierde lupta, intentionat. asaa.. ca sa pot face si eu pe cineva fericit. si sa ma bucur apoi de fericirea lui.. (am pus aici ironie cu duiumul si niste zambete strambe, luati-le, care vreti ..sunt gratis!)

gasiti voi sensul.. eu am obosit sa explic. si cred ca voi rataci prin alte locuri, o vreme. poate ma gaseste careva, cu intentia de a ma pastra.

7 comentarii:

  1. Eu te accept asa cum esti, bineinteles in limitele cunostiintelor mele legate de persoana ta. De pastrat in schimb, nimeni nu te va putea pastra pentru ca nu esti un obiect , ci o fiinta care are propriile sentimente, idei dorinte si care convietuieste alaturi de o persoana si nu care convietuieste sub tutela si dorinta unei persoane. Asa ca, sfatul meu este sa te consideri egala celui de langa tine, nu inferioara lui. Fiecare dintre noi avem atat defecte cat si calitati, acestea, este adevarat, diferind de la un om la altul , dar aceste diferente nu ne fac a fi inferiori. Toti ne nastem egali si murim egali, deci si in viata suntem toti egali.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu sunt un obiect. e adevarat. si nu mi-am pus niciodata problema inferioritatii, sunt de acord ca intr-un cuplu, amandoi sunt egali.
    aici, ma refeream la genul de persoane care se satura de cel/cea de langa ei.. ceea ce se afla in afara relatiei este mult prea tentant ca sa poata rezista. nici macar nu incearca sa reziste! eu le spun; hoti de suflete ori colectionari..

    RăspundețiȘtergere
  3. iti multumesc pentru ca ma accepti asa cum sunt, in limitele a ceea ce cunosti.. fireste.

    RăspundețiȘtergere
  4. sa inteleg ca tu nu ai avut niciodata "parte" de o relatie de "o noapte " in timp ce aveai o relatie serioasa?

    RăspundețiȘtergere
  5. nu. nici nu mi-am dorit. desi inteleg ca omul nu este monogam prin firea lui.. cred, totusi, in capacitatea lui de a alege sa fie langa o singura persoana. din iubire ori/si respect. cei care prefera sa-si indeplineasca fanteziile prin alte paturi ar putea sa citeasca "omul cu sobolani".. ca sursa de inspiratie pentru a afla ce le doresc, din toata inima.

    este cam tarzie ora la care ai binevoit sa-mi raspunzi la comentariu. scuza mea este ca sunt insomniaca. a ta care este?

    p.s. :acum ceva timp ti-am trimis un mesaj privat, ce contine o anumita nedumerire. vei binevoi sa-mi raspunzi si acolo, sper!

    un weekend fascinant iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. magic, daca te superi pe mesajul meu, am sa ma supar si eu pe tine pentru ca te superi pe mine. si-atunci, nu ne ramane decat sa ne impacam si sa continuam ca si cum nu s-a intamplat. :)) doar ne acceptam asa cum suntem, ori nu..?

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu m-am suparat. Nu sunt un tip suparacios din fire. Sti doar cum se zice : cui se supara i se taie nasul, nu? :)

    RăspundețiȘtergere