Pagini

vineri, 29 iunie 2012

cel mai mare cadou din lume



cel mai mare cadou pe care il poti darui unui om este timpul tau. in special clipele care descriu importanta unui eveniment, pentru tine. le  impartasesti cu persoana pe care o apreciezi/iubesti cel mai mult. si nu ai nici cea mai mica ezitare in  a arata celorlalti din jur atasamentul tau pentru acea persoana.

.. simt ca sunt in plus in viata cuiva. ceva ca. o rezerva, pana gaseste ceva mai bun. fac compromisuri inutile, nu sunt luate in seama. si ma deranjeaza aceasta libertate care imi este oferita. pot sa flirtez, chiar sa ma intalnesc si cu alti barbati. gesturile lui de afectiune in public lipsesc. simt ca prezenta mea este chiar dispretuita, nedorita. in privat.. totul se schimba, insa. sunt rasfatata, alintata.. aproape ca ma simt iubita. ce sa cred din toate astea? atasamentul partenerului meu pentru mine este sincer ori nu?

"intr-una din serile  trecute am indraznit sa te mangai in prezenta prietenilor tai. si tu ai ucis frumusetea clipei ferindu-te de mana mea, privindu-ma cu dispret. n-am indraznit sa repet gestul, m-am temut de tine. mi-e teama si acum sa te ating, nici nu cred ca imi mai doresc asta. nici sa ies cu tine in public nu mai vreau. nu imi pasa de cadourile tale, de banii pe care ii cheltuiesti cu mine. eu nu sunt ceva ce poti cumpara. dar tu poti fi cumparat, se pare.. caci, din clipa urmatoare aceleia in care mi-ai respins tandretea, sunt tentata sa te intreb, cu acelasi dispret oglindit in privire pe care mi l-ai aratat si tu.. a cui marioneta esti???"

3 comentarii:

  1. Orice relatie este un lung sir de compromisuri. Important e ca ele sa fie facute de amandoi. Daca simti ca numai tu esti cea care le face, eu zic sa-ti dedici altcuiva timpul, afectiunea, atentia, iubirea si restul sentimentelor frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu prea-mi place să dau sfaturi, pentru că, până la urmă, fiecare le știe pe ale lui...dar eu, într-o situație asemănătoare: șut în dos, pa și la gară... :))

    RăspundețiȘtergere