Pagini

duminică, 22 decembrie 2013

running with scissors..


sweet, relaxing sunday.. my ass!!! cand mai sunt doar cateva zile pana la craciun.. e imposibil sa-mi gasesc timp pentru putina odihna. am avut in program doar curatenie si cumparaturi. prima chestie am terminat-o cu brio.. dar ailalta ma omoara. sunt pline magazinele de intarziati, ca sa le stric inghesuiala ar trebui sa fug printre ei cu foarfeci in maini.  si preturile alea gonflabile.. sunt un bonus la chinul meu!
nu mai dorm noptile. visez doar carucioare goale plimbandu-se singure printr-un portmoneu gigantic.. de pustiu. astept cu nerabdare noptile cand diverse sosuri acre ori blaturi de tort dezumflate imi vor bantui papilele gustative exact atunci cand sunt infiorator de flamanda. si inca n-am hotarat tot meniul de sarbatori.. ha!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu