Pagini

luni, 30 decembrie 2013

cateva pregatiri pentru anul nou..


a trecut si craciunul, vesel.. in pasi de dans si voie buna. prajiturele, vin si muzica buna.. ce altceva mi-as fi putut dori? nu m-am chinuit prea tare cu gatitul unor mancaruri extravagante, am zis ca fac asta inainte de anul nou. ce idee extraordinara! adica.. in loc sa imi relaxez mintea si spiritul facand plimbari lungi intr-un parc luminat feeric de beculete colorate, sa imi rasfat apoi trupul cu bai aromate ori.. sa imi bucur inima de fiecare data cand ma invinge la jocuri complicate iubitul meu kid.. eu.. trebaluiesc de zor intr-o bucatarie plina de haos. 
sarmale, chiftele, snitele, salate diverse, prajituri.. am impresia ca ma invart pe langa toate ca o morisca in bataia vantului (.. timpului..). deja.. doua farfurii si un pahar au sfarsit tragic pe podea. lupte incrancenate cu pisica poftitoare de chiftele aburinde, pedepsirea nesimtitei cu inchiderea in baie. my kid imi sare, deodata, in spate.. si calarim minute bune prin bucatarie in timp ce strang la piept castronelul in care amestec vartos un aluat ce trebuia pus demult in cuptor. apoi, se fac pase hazlii spre mutrisoara fiecaruia cu spuma de ou si cateva arahide.. ar fi trebuit sa filmez asta! snitelele sfaraie amenintator in tigaie, alta oala piuie ingrijorator sa o iau de pe foc.. la un moment dat mi se pare ca sunt leit Alice din tara minunilor care a baut ditamai sticluta cu amaraciune si acum e prea micuta ca sa se descurce in haosul acela urias...
..cateva clipe de respiro prin tigara fumata in balcon imi dau curaj sa revin in bucatarie. sunt doar eu acum. dau drumul la radio, inspir adanc si arunc chestiile arse,  alea care au costat o gramada de bani.. reinventez o reteta nereusita, decorez ca-n filme o salata de boef.. etc.etc.etc... si rasuflu usurata cand termin cu succes un chin care m-a imbogatit cu trei fire albe-n par. maine are sa fie relash.. plimbari lungi si bai cu spuma cat titanicul.. jocuri captivante si mangaieri sub cerul instelat, apoi.. la ceasul in care se va naste noul an. asa sper..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu