Pagini

duminică, 27 noiembrie 2011

un altfel de joc...

 este inca o noapte alba.. zorile vor bate in curand la poarta diminetii dar aceasta nu cred ca o sa gaseasca cararea spre zi, prea curand. din pricina cetii. este peste tot, inca de pe acum. transformand totul in schelete fantomatice.. care iti dau fiori de teama cand le privesti. aerul este rece, si totul pare incremenit in asteptarea clipei urmatoare. nu este vant, lipseste de ieri. cu toate acestea, mie imi place. asa cum imi place sa urmaresc inceputul unui film de groaza.

..am in fata monitorului o tabla mica de sah. piesele sunt transparente, mici si ele. vizitez vreo pagina de net ori/ si scriu ceva apoi fac urmatoare mutare. dar imi este greu sa ma apropii de rege, are langa el un nebun care il ascunde.. pe acesta nu pot sa-l elimin nicicum. am impresia ca imi poarta dusmanie..
 degetele mele aluneca inapoi pe tastatura.. ce caut? poate un film, al meu.. este vechi si nu mai are nici o importanta dar nu ma pot abtine sa nu revad o scena, doua..
 nimic. nu simt nimic. toate imi par a fi noi, desi nu sunt. nu pot sa dezvelesc ceata ce-mi ascunde amintirile. ca si cum n-ar fi existat niciodata.
 ma intorc la tabla de sah. pionii mei au capitulat aproape toti.. putini mai sunt alaturi de mine, le este teama ori au obosit. jocul dureaza de ceva timp. incep sa ma intreb si eu care este scopul lui, ce rasplata ma asteapta la final. exista..?
nebunul incepe sa loveasca in mine fatis, acum.. in timp ce regele si-a luat ca si scut regina-i inmarmurita. ea este doar o alta piesa in decor, care nu mai inseamna nimic.

...de ce nu mai pot simti nimic? de ce resping fiecare atingere de tandrete? si imi ascund privirea in fata surasului, iar cuvintele.. nu doresc sa le aud. nu cele de dragoste. oricum, nu mai cred in ele. resping si ma doare ca resping.. dar mai mult l-ar durea pe el, ori altul si celalalt.. daca as accepta sa devin o iluzie. invaluita in ceata. nu esti sigur de ceea ce zaresti, deci. doar daca ai o imaginatie bogata si vise neimplinite.
 asta e.. nebunul a castigat. regele este in siguranta, in lumea fantasmelor nebunului. insa doar in aparenta, de fapt.. regele a murit de mult timp. ce rau imi pare ca nu am apucat sa-i spun..
  "viata nu este intotdeauna ce vrei tu sa fie. dar nu poti fi facut responsabil pentru fiecare din actiunile tale, nu in totalitate. mereu se vor interpune "nebuni" intre tine si scopul tau. este un joc in care poti si pierde.. iar "nebunul" sa ramana ascuns, in continuare.. liber sa faca rau iar si iar.. este un maestru al deghizarilor si al cuvintelor. si al manipularii.."
 ahh.. am asa o ciuda! numai de mi-as aminti ce-am uitat! as dori sa ma razbun si pentru asta trebuie sa simt iar, ceva...
   am sa ma pierd acum in ceata.. e destul de densa incat sa nu mai pot fi zarita de soarele ce asteapta sa rasara. nu am nevoie de caldura lui. mi-e mai bine in racoare, doar sunt obisnuita cu ea de atata timp! .....

8 comentarii:

  1. Interesant...In primul rand sunt interesante pozele. Superbe chiar. Chit ca au o nota de tristete si sunt putin sumbre, totusi au farmecul lor. Tu le realizezi sau ai un site "magic" pe undeva? Apoi este interesanta paralela pe care o faci intre tabla de sah si viata. Adevarul este caci calul este cu mult mai "periculos" decat nebunul, dar adevarul este ca nu avea farmec postul tau daca in el scriai despre un cal si nu despre un nebun. Oricum, frumoasa este interpunerea intre poze si text. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu ca este mai periculos calul.. dar in viziunea mea sumbra despre viata, umpluta pana la refuzuri de simboluri, el nu mi-a facut nici un rau.

    pozele nu-mi apartin dar, cum am o colectie impresionanta, mai impartasesc din ea.. :)) ma bucur ca ti-au placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur sa aud ca ai o colectie intreaga de ele, asta inseamna ca ne putem bucura in continuare de noi si interesante poze. Ceea ce nu inteleg este faptul ca la varsta ta , in jur de 50 de ani dupa cum ai scris in alt comentariu de la o alta postare de a ta, vezi viata intr-un mod atat de sumbru. Si inca ceva, sper sa nu te jignesc daca iti vorbesc la per tu. Daca doresti, voi vorbi cu pronumele de politete (nu este o ironie, dar nu te / va cunosc, asa ca trebuie sa intreb asta. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. ha-haa! poti sa ma tutuiesti, ca nu ma supar.
    iti marturisesc ca ceea ce am postat la comentariul tau a fost mai degraba, nu varsta mea reala ci aceea pe care simt ca o are sufletul meu. cea reala, prefer sa o pastrez in umbra misterului.

    sii.. poate ai fi surprins, ori nu.. daca ti-as povesti cati adolescenti ori oameni trecuti de ultima tinerete am intalnit si care vad viata in culori mult mai sumbre decat acelea cu ajutorul carora o descriu eu. din pacate..

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevarul este ca societatea din ziua de azi te supune la atatea incercari, incat multi ajung sa clacheze. Totusi, suntem tineri , chiar daca unii doar la suflet, asa ca trebuie sa ne pastram optimismul ca maine va fi o zi mai buna, mai plina de iubire.

    RăspundețiȘtergere
  6. mai plina de iubire.. pffff...!!!
    nu era mai bine sa-ti imaginezi saci cu bani cazand din cer fix in fata ta, vreo promovare spectaculoasa ori neasteptata dar binevenita notorietate in lumea asta larga..? a?
    iubirea.. asta cu ce se mananca? dar, oare.. e comestibila?

    totusi.. imi place ca esti visator.

    RăspundețiȘtergere
  7. RETETA IUBIRII
    Se ia o bucata inima de om, se garniseste cu vorbe dulci si mangaieli abia simtite si se codimenteaza cu putina poezie, multe ore de stat mana in mana si de privit ochi in ochi si putina, dar doar putina pasiune. Totul se pune pe foc si se obtine o iubire ca la carte. ( reteta proprie, o s-o brevetez la OSIM :) ).

    RăspundețiȘtergere
  8. asa sa faci! ar fi pacat sa ti-o ia altcineva.. :)

    RăspundețiȘtergere