Pagini

duminică, 4 decembrie 2011

funny cats











28 de comentarii:

  1. ce interesant. Ne-am nimerit amandoi in acelasi timp pe blogul tau. :) In timp ce eu postam comentarii la scrierile tale, tu puneai aceste poze haioase. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bizar.. imi amintesti de cineva pe care doresc sa-l uit.

    ma bucur ca iti plac pozele. de obicei, barbatii iubesc pisicile doar cand sunt femeile langa ei. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. mie nu-mi plac pisicutele doar de ochii lumii, mie pur si simplu imi plac si nu ascund asta. Si, acea persoana pe care doresti s-o uiti cum iubea pisicile?

    RăspundețiȘtergere
  4. daca ai putea alinta o femeie, care ar fi acel.. apelativ?

    sunt doar curioasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. :)))) Ma gangesc caci crezi ca i-as spune "pisicut-o". Asa-i? :) Ei bine, eu le-am alintat pe ex-urile mele prietene cu diverse apelative, cu care garantat te-au "dezmierdat" si exi tai prieteni. Iar ca exemplu ar fi " floricic-o, stelut-o, pistruiata mea , etc. Dar tu, inafara de gozgan, bou, etc, cum ii dezmierdai? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. nu am folosit nume de alint, mi se parea ca sunt mai putin barbati, astfel.. :)) si in nici un caz guzgan sau bou!!!
    de asemenea, detest sa am astfel de "porecle".

    RăspundețiȘtergere
  7. ...pisicuţo, pis, pis, pis...
    ţi-am văzut noile achiziţii...
    pe "AC/DC - Thunderstruck"...
    oare se potrivesc??+?

    m

    RăspundețiȘtergere
  8. Sau cum iti placea sa fi alintata si dezmierdata?

    RăspundețiȘtergere
  9. well.. mi s-a spus in multe feluri.

    cris, chrissy, cristinel, papusel, pisicel, pisoi, ingerash, bibelou, foxy..tra-la-la, s.a.m.d.

    aproape ca mi-au placut, uneori. dar a fost si nu mai este! acum, prefer sa mi se spuna pe nume.

    dar tu..? :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Nici eu nu m-am numarat printre cei alintati de prietena lor, spre dezamagirea mea din pacate. Dar, cum spuneai si tu, probabil ca nici ele nu doreau sa-mi "afecteze" imaginea. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. curios lucru...
    cine te putea alinta:
    "tra-la-la"
    sau
    "ş.a.m.d."
    ????

    m

    RăspundețiȘtergere
  12. nimeni, ramasesem in pana de.. amintiri si am adaugat o continuare gen etcetera. :)

    ceva nume de alint au avut pentru tine, ex sau actuala prietena, daca ai? :))

    RăspundețiȘtergere
  13. eu am fost tot timpul alintat... dezmierdat... giugiulit... ciufulit pe creştet... doar cu "Marius"

    m

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce interesant...s-a plecat de la niste poze cu pisicute si s-a ajuns la alinturi. :) Mai bine spune-mi cum iti alintai tu pisicutele . Ca totusi, sa nu uitam de ele. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. ohoo.. sunt prea multe ca sa le insir aici! caraghioase, toate. dar pline de dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  16. Dar care a fost atunci cel mai preferat alint al tau pentru o pisicuta?

    RăspundețiȘtergere
  17. timiche.. de la timmy! ultimul meu motan.

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumos. Ai cumva o poza cu el? Sau deja ai pus-o?

    RăspundețiȘtergere
  19. mai bine nu. m-as intrista. si a fost mai frumos in realitate, oricum. ti-ar fi placut.

    RăspundețiȘtergere
  20. :) sunt absolut convins . si poate si lui i-ar fi placut de mine . imi pare rau ca te-am intristat. Sper sa ai o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  21. mda.. mai intai s-ar fi uitat crucis la tine, s-ar fi invartit de vreo trei oriin jurul tau, suspicios.. apoi te-ar fi tinut sub observatie intreaga zi. si, dupa aceea.. poate, poate.. :))

    RăspundețiȘtergere
  22. hmmmm, era totusi motan sau catel? :)

    RăspundețiȘtergere