Pagini

marți, 14 mai 2013

regrete

clepsidra timpului iubirii noastre s-a spart,
clipele moarte revarsandu-se trist pe covor..
zaresc dare de sange innegrit in urma lor..
sunt ramasitele sufletului meu, din sufletul tau alungat.

cu mana tremuranda ating un ultim dor..
imbatat de iluzii, se zbate in umbra amintirii.
ma contopesc cu el, vrand sa dau aripi iubirii..
in zadar, strang in pumn doar lacrimi ce mor.

caut, apoi, in bezna simtirii prapastia rece
in care am ratacit sperantele-mi toate,
le vad risipite pe stanci.. biete zdrente-ndoliate..
n-au izbutit sa domoleasca asprimea timpului care trece.

incatusate in trecut sunt visele mele frumoase..
regrete ma ranesc cand mi-amintesc de ele,
de ziua in care ti-am marturisit sentimentele mele..
si pe care le-ai ucis in ecoul unei promisiuni false.

5 comentarii:

  1. Clepsidra spartă

    Cateva clipe moarte am adunat de pe covor
    Ce trist s-au revarsat,din timpul iubirii noastre,
    Pastrate intr-o clepsidra ce (am)s-a spart
    Lasand urme de sange negru din sufletu-ti amar.
    L-am alungat intr-un final,ca era negru si murdar...
    De ce sa-ti fie dor,cand ai trait iluzii
    In umbra amintirilor vrand aripi sa dai iubirii
    Ce plange,cu lacrimi,pe care le strangi in pumn,e-n zadar.
    Te vad prin bezna simtirii tale,cum cauti ravasita sperantele,
    Pe stanci si in prapastia rece.
    Le vezi apoi pe toate-ndoliate,pe zdrente ale timpului
    Ce din pacate a trecut si va mai trece.
    Te vad apoi cu multe chei in mana,ale trecutului incatusat
    Cu vise,de-ale tale,frumoase toate,dar si regrete
    Cand stai sa te gandesti numai la ele,
    La ziua cea dintai cand mi-ai marturisit...
    Ceva ce am ucis si n-a fost greu
    In schimbul unor promisiuni si-acelea false.

    Autor:Costi Pop
    Weißenkirchen im Attergau - Oberösterreich
    02.06.2013

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare ca nu veti comenta...si eu care credeam ca sunt entuziasmat de modul cum scrieti...hmmm,nu-i bai,mai astept un pic si apoi voi lua o hotarare.Pana atunci,numa`bine.
    Ganduri bune.:-)

    RăspundețiȘtergere
  3. timpul nu-mi permite sa scriu aici de cate ori imi doresc. daca iti place cu adevarat cum scriu, vei avea rabdare. poezia ta este frumoasa, felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur...ca-ti place,poezia,de obicei ma astept sa citesc comentarii acre,insa al tau e presarat si cu putina miere.Si eu te felicit.
    Ganduri bune.

    RăspundețiȘtergere