Pagini

luni, 5 august 2013

despre..iubiri..

nu toate iubirile sunt la fel. ma refer la iubirea dintre un barbat si o femeie. nu cred ca poti iubi cu aceeasi intensitate de mai multe ori. ai iubit anumite persoane din motive diferite, evidente ori nu.. dar intensitatea sentimentului nu cred sa fi fost aceeasi. oare, sunt o romantica incurabila daca gandesc asa?
imi este foarte greu sa iubesc un barbat care mi-a marturisit ca si-a iubit la fel de mult fostele prietene. nu ma simt a fi diferita de ele. si ma intristeaza gandul ca pentru el nu sunt speciala, doar una din multime. nu pot transforma sentimentul meu de prietenie pentru el intr-unul de iubire, in aceasta situatie. come on.. exista femei care nu isi doresc sa fie marea iubire a partenerului lor? eu imi doresc sa fiu ..the best.. in inima cuiva. asta nu inseamna ca trebuie sa fac pe dracu-n patru ca sa le depasesc in toate pe cele care au fost inaintea mea. doresc sa fiu iubita pentru ceea ce sunt eu. detest sa mi se impuna conditia sa fiu o persoana mai buna decat celelalte.. daca vreau sa fiu iubita cel mai mult. iubirea nu e un concurs de talente.

nu inteleg nici frustrarea unora atunci cand descopera ca persoana de care s-au indragostit cu ani in urma nu mai seamana cu cea din prezent. toti oamenii se schimba, unii insa refuza sa (isi) recunoasca asta. multi incearca sa-si recucereasca partenerul, avand in minte imaginea invechita a acestuia. e gresit. ei trebuie sa gaseasca o compatibilitate intre persoanele care sunt acum. daca diferentele sunt mari, prea multe compromisuri intre cei doi nu sunt benefice. cand trebuie sa renunti la prea multe din tot ceea ce te defineste, doar ca sa eviti certurile.. inseamna ca nu te afli langa partenerul potrivit tie. fericiti si norocosi sunt aceia care reusesc sa-si directioneze propriile schimbari spre aceeasi destinatie, in calatoria vietii lor.

nu imi plac nici oamenii carora le este teama sa recunoasca in vazul lumii ca iubesc pe cineva. ei pot avea impresia ca par ridicoli ori.. slabi.. in cercul lor de prieteni, mai ales. mda.. aia care nu au simtit vreodata un sentiment atat de frumos ori, daca da.. il resping din toate puterile lor, din cauza vreunei experiente dezamagitoare din trecut. pe mine m-ar deranja foarte mult sa fiu iubita pe ascuns. n-as intelege, nici nu as aprecia genul acesta de iubire. tuturor ne este teama, mai mult sau mai putin, sa nu cumva.. sa fim raniti. dar.. asta nu inseamna ca trebuie sa ascundem ceea ce simtim, partenerului nostru ori celorlalti. cuvintele nespuse, gesturile cenzurate.. dor infinit mai mult decat toate temerile noastre.
nimeni nu este proprietatea cuiva, iubirea nu te incatuseaza. dar.. daca este lasata prea libera, se obisnuieste cu aceasta libertate si.. mai departe in timp.. isi va dori o libertate si mai mare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu