Pagini

sâmbătă, 10 august 2013

intr-o noapte fierbinte..

e o noapte fierbinte. as fi vrut sa nu-mi fie frica de dusuri reci, m-as fi racorit mai bine. apa calda pe piele infierbantata, nu gasesc placere in asta. imi aleg o pereche de bikini din frigider, ma invalui cu racoarea materialului delicat si imi vine sa tip de extaz.. lacomia din ochii mei surprinde rochita transparenta inghesuita langa castronelul de inghetata. ma decid sa o las acolo pana devin disperata si iau cu mine inghetata.


tolanita langa fereastra larg deschisa, ascunsa in umbrele noptii.. sunt doar eu, savurand inghetata. nu mi-e indeajuns de rece, un gand nebunesc ma indeamna sa intind crema aceea pe intreg corpul. uit de el in clipa urmatoare. cateva sunete de blues necunoscut intra in camera mea, abia auzit. pare vechi, intretaiat cumva.. vreunul din vecinii mei o fi avand pick-up. dar pare si trist, sfasietor chiar. nu-i loc in mine si pentru tristetea altuia.. inchid fereastra si ma asez la birou.


ating usor tastatura.. nu stiu ce caut. orice nu pot gasi langa mine, poate.. si reusesc sa evit cu indiferenta poze, e-mail, filme, tot ce se afla in trecut. oameni noi, alte conversatii.. fugaresc o frantura de speranta intr-o lume ireala. aparent, mai buna. realizez tarziu ca ucid clipele, imi infierbant degetele, gandurile.. am intrat intr-o lume care nu mi se potriveste. nu-mi dau seama acum cat de mult imi pasa, daca e important sa ma ascund iar dupa masti. simt nevoia sa le schimb des, poate gasesc vreuna care nu seamana deloc cu mine.


..e mult prea cald. simt ca nu am aer. nici constiinta, ori.. vise realizabile. nimic. am avut asteptari prea mari de la oameni care s-au straduit intotdeauna sa-mi arate ceea ce doresc ei, nu eu. resentimentele au aparut din regrete? nu mai inteleg nimic. ard inauntrul meu. ard gandurile mele, dorintele, tu.. am impresia ca drumul pana la frigider e plin de carbuni incinsi. ma strecor in rochita mea racoroasa, imaginandu-ma in spuma marii.. mi-e dor de mare. am foarte multe amintiri urate pe care as dori sa le ia cu ea..


cateva cuburi de gheata au sa-mi faca bine. le ingramadesc intr-un prosop si incep sa-mi rasfat cu racoare umeda fiecare particica de piele.. e placut. visez cu ochii intredeschisi o plaja singuratica, nisipul fin gadilandu-mi pasii.. valuri mititele inghitite de tarmul insetat si un rasarit fascinant colorandu-mi privirea. si mana ta protectoare.. imbratisandu-mi umarul. a, era doar un cub de gheata. evadase din stransoarea materialului. as fi vrut sa fie mana ta. sa fii tu, cel adevarat. dar asta e imposibil, nu mai existi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu