Pagini

duminică, 8 decembrie 2013

vis vs. realitate


ar trebui sa invat sa patinez. daca tot am obiceiul sa alunec pe gheata, macar sa o fac cu gratie. si.. cred ca as invata mai repede in bratele cuiva. deci, sunt in cautarea partenerului perfect. imaginati-va doar.. un cadru feeric.. patinoarul pustiu in lumina lunii pline, fulgi de zapada cazand usor si dezordonat pe gheata alb-albastrie.. si doua siluete imbratisate, alunecand pe  acordurile unui tangou cantat de inimile lor.. :P
visez frumos in seara asta, nu-i asa?


tandretea mangaierilor din continuarea visului.. imi este dor! si imi este greu sa descriu frumusetea degetelor alintand pielea celui iubit, cautandu-i slabiciunea.. dorind sa-i daruiasca o bucatica din paradis. nu-mi imaginez o iubire platonica. trupul tanjeste sa fie atins, cucerit, rasfatat.. in atat de multe feluri!


visele nu sunt totuna cu realitatea. nu si aseara.. desi, connect-r a fost grozav. copacii erau impodobiti cu luminite, casutele pline de suveniruri si diverse delicatese.. aroma de vin fiert plutea amagitor in aer si erau chipuri zambitoare pretutindeni si eu.. n-am putut sa ma gandesc decat la tupeul deranjant al adolescentelor de a-si tipa adoratia pentru cantaret in urechea mea. si.. era asa frig, cu toate ca mana mea imbratisa o alta.. ce s-a intamplat cu mine? in trecut.. imi placeau momentele astea. nici macar artificiile nu m-au incantat.

Un comentariu:

  1. Interesant ... oricum perfectiunea e ceva ce cautam cu totii ... de multe ori uitam de noi in goana dupa ea.

    RăspundețiȘtergere