Pagini

vineri, 13 decembrie 2013

..de dimineata..

nu vroiam sa ma ridic din pat in dimineata aceasta. stiam, desigur, ca am sa ma impiedic in cearsaf si am sa aterizez stramb pe podea. si ca in drumul meu spre baie, milady-pisica are sa mi se agate cu toate ghearele de-un picior, mieunandu-mi pe trei voci disperate ceva de genul.. moorrrr de foameee!!! am mentionat, oare, ca pe celalalt picior l-as cara pe frumosul meu kid, dornic tare sa ingelozeasca pisica ..? 
si.. desigur.. mai stiam si ca dusul va fi rece, prosoapele inexistente (baietelul meu, glumetul.. )  micul dejun prea fierbinte si cafeaua slaba.. milady, tot isterica. hainele, enervant de sifonate.. fermoarul de la o cizma, sarit de la loc si cocotat fix pe nervii mei. apoi, my kid urland ca nu e hotarat ce sac cu jucarii vrea sa-i car la gradinita, apoi.. invarteli besmetice in jurul lui si a pisicii cand va decide, in final, sa o bage doar pe ea in sac...........of...........................
eu imi doream o dimineata blanda, calda si tacuta. noaptea mi s-a parut prea scurta pentru visele mele dulci. si nu  ma simteam  pregatita pentru  haos..  chiar daca are si el frumusetea lui.. un haos de vineri 13.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu