Pagini

luni, 28 mai 2012

despre tacere..

Ea: Draga, trebuie sa-ti spun ceva...
El: (tacere curioasa)
Ea: Sti... Sunt îndragostita.
El: (tacere suspicioasa)
Ea: Nu, nu de tine.
El: ( tacere dezamagita)
Ea: Da... Dar nu-mi pare rau!
El: (tacere acuzativa)
Ea: Probabil ca vrei sa sti cine este?...
El: (tacere confirmativa)
Ea: Este Sasha.
El: (tacere intrigata)
Ea: Nu, nu te gândi, nu-i ala - prietenul tau din copilarie... De fapt nici nu e barbat...
El: (tacere interogatoare)
Ea: Este... vecina noastra.
El: (tacere oripilata)
Ea: Da, o iubesc si deja de mult.
El: (tacere dispretuitoare)
Ea: Si Sasha ma iubeste pe mine...
El: (tacere scîrbita)
EA: Da, stiam eu cum privesti tu lucrurile astea, dar nu mai pot sa ma ascund...
El (tacere umilitoare)
Ea: Poti sa stai în calea sentimentelor noastre?
El: (tacere rautacioasa)
Ea: Sasha este o fiinta minunata! Este asa de buna, de generoasa...
El: (tacere ironica)
Ea: Iar tu... De mult nu-mi mai faci cadouri si nu ma mai duci nicaieri...
El: (tacere retorica)
Ea: Sa nu vorbesti cu mine pe tonul asta!
El (tacere iritata)
Ea: Doamne, cum am avut parte de un barbat ca asta! Un pesmete uscat!
El: (tacere dezgustata)
Ea: Esti un animal cu pielea groasa! Tot timpul te gândesti numai la tine!
El: (tacere uricioasa)
Ea: Tu nu m-ai iubit niciodata!
El: (tacere amara)
Ea: M-ai înselat la dreapta si la stânga!
El: (tacere protestatara)
Ea: Magarule! Ticalosule! Porcule! !
El: (tacere suparata)
Ea: Betivule! Zece ani ai bagat în tine numai vodca iar eu am rabdat...
El:(tacere tactica)
Ea: Mi-ai stricat toata viata! Dece nu m-am maritat eu cu Sidorenko?!... Bine zicea mama...
El: (tacere sarcastica)
Ea: Doamne, ce proasta am fost!
El: (tacere ilustrativa)
Ea: Îti bati joc de mine?! Mi-ajunge! Eu plec! Te las!...
El: (tacere speriata)
Ea: Da, plec! Nu mai suport!...Sarcasmul tau!... Vesnicele tale ironii!...
M-am saturat!
El: (tacere rugatoare)
Ea: Ce, nu-ti place? Te-ai speriat? E-he-he..
El: (tacere de javra)
Ea: Bine, nu mai suferi... Fie, ramân cu tine pâna una-alta.
El: (tacere usurata)
Ea: Sa pretuiesti bunatatea mea, lenesule.
El: (tacere recunoscatoare)
Ea: Bine, ipocritule, uite ce... Vreau sa-ti spun ceva despre Sasha...Are un barbat alcoolic. Da...bea vârtos...
El: (tacere triumfatoare)
Ea: Si ea i-a suportat totul... Dar acum, el sare la bataie si ea l-a parasit. Iar eu, baga de seama, am ramas cu tine. In fine, ea n-are unde sa stea.
El: (tacere compasionala)
Ea: O sa stea la noi o vreme, împreuna cu mama ei, bine?
El: (tacere necenzurata printre dinti)
Ea: Ei, nu te înfierbânta, nu ocupa mult loc, ca-s mici amîndoua de statura...
El: (tacere tragica)
Ea: Vezi draga, nici n-ai de ce sa protestezi. Întodeauna am spus ca tu ma întelegi mai bine ca oricine.
El: (tacere lesinata)
Ea: Totul o sa fie minunat, M-am gîndit deja. Sasha o sa doarma cu mine iar mama ei aici, pe canapea. Vezi, ce covenabil aranjament?!
El (tacere de mormânt)!
Ea: Nu te îmbufna! Sasha e o fata buna si te vorbeste numai de bine... Chiar îi parea rau ca barbatul ei nu-ti seamana tie...
El: (tacere de moarte)
Ea: Da, da, chiar asa a spus! Sti, draga... o ascultam pe Sasha si ma gîndeam: câte probleme s-ar rezolva daca toti barbatii ar fi ca tine... bogati, muti si paralizati...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu