Pagini

vineri, 13 ianuarie 2012

happy friday 13

  pisicuta, pis.. pis.. pis.. te-am visat asta-noapte in vis.. ca ma urmareai oriunde mergeam, insistand sa-mi explici frumos, babeste, motaneste.. ca nu exista asa ceva ca.. ghinion in data de 13 vineri. iar eu ma prefaceam ca te cred.. si, ah! ce-as mai fi vrut sa nu te mai tii atata dupa mine ca sa nu atragi ghinionul incoa!!! :)) da.. sunt superstitioasa.
  nici nu mai stiu ce masuri de precautie sa-mi iau (sigur au sa-mi foloseasca la ceva!).. ce rugaciuni sa mai mormai,  ce matanii sa mai joc intre degete.. si cu lumanarile fumegand dezastruos in jurul meu incerc sa alung din mintea-mi zbuciumata oricare gand urat.. sperand sa adun, astfel.. cat mai multa energie pozitiva care sa actioneze asupra mea ca un fel de .. scut.
  radeti voi, radeti... dar eu n-am sa rad cand o sa patiti ceva.. oarisice.. pe sub o scara, langa vreo oglinda sparta, etc. ci am sa va iau frumusel de manutza ca sa nu mai cadeti din picioare si-am sa va zbier intre 2 triluri: "veeezi???? si ti-am spus sa nu razi de ziua asta fatidica!!!"
  ..in alta ordine de idei care urmeaza imediat sa se aranjeze pe randul acesta.. nimic nu e nou sub soarele asta mohorat al unei ierni care vine.. vine.. negresit cu zapada. si ne tot ameninta cu norii aia pufosi care se grabesc insa sa o tuleasca spre sahara, cred eu. dar.. eu am zapada in gandul meu.. si cu tot cu el alunec pe trotuar sperand sa cad cu gratie si nu neaparat intr-o balta atunci cand visarea prea plina ma sileste sa fiu uituca de lumea care trece pe langa mine. si care-i tare morocanoasa, asa seaca de iubire, de bani si de vreo sanatate ca-n filme. parcurile zac in gramezi de tina asa ca sunt pustii.. dar cafenelele-s pline cu vin, tigari, oameni, cuvinte.. oricum acolo e mai cald decat in casa. si nu e nimic mai deprimant decat sa stai intre cei patru pereti ai tai, uitandu-te la perechea ta cum isi dezgoleste zilnic sufletul cu rani invizibile.. caci.. na!.. asa e moda azi. sa te uiti urat la oricine nu te intelege suta-n suta ca tu esti special si asa.. cu buzunarele falfaind libere in vant.. 
 
  eu nu cred ca ies pe niciunde, poate sa se inroseasca telefonul ala de apeluri ultra-importante. ma doare capul si gata! pana nu adun in jurul meu suficienta energie pozitiva incat sa fiu in stare sa scot nasul pe fereastra o clipa, doua.. dar si-atunci sper sa nu ninga cumva cu caramizi ori ghivece de flori. poate ca am sa stau toate ziua in pat.. asteptand sa se termine visul ala frumos pe care il tot lungesc de vreo luna incoace. cel in care nu sunt singura, dar nici intr-o companie nepotrivita.  si unde sunt rasfatata  cu mangaieri tandre si vorbe frumoase. pe cuvant.. ca m-am saturat de aceia care iti promit lumea la picioare, chit ca tie nu-ti trebuie asa ceva.. dar in momentul urmator iti scot ochii ca nu ai invatat nici pana acum sa multumesti stapanului ca te-a facut sclav. intelege fiecare ce poate..
  am o gramada de nervi azi.. si nu pentru ca e fix vineri 13. dar am.. asaa..o frica in mine, sa nu mi se intampla vreun necaz! am cu gramada, as da si la altii dar nu vor.. apoi, sa mai vina si altele pe capul meu? :))

16 comentarii:

  1. vezi ca in casa se intampla cele mai multe accidente, deci, sper, sa nu cada tavanul peste tine. :P O zi norocoasa iti doresc sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pisica neagră a împărţit lumea în 3... prima îi este potrivnică (zic ei, că aduce ghinion...), a doua favorabilă (zie ei, că atrage ghinionul asupra ei...), a treia neutră (ăştia nu zic nimic...).
    Primii când văd o pisică neagră scuipă-n sân, se dau 3 paşi înapoi, aruncă cu pietre după ea...
    Ceilalţi, cei buni..., când o văd se duc s-o mângâie, ar duce-o acasă dacă ar putea, se ceartă cu ceilalţi că de ce vor să lovească o pisică, fie ea şi neagră...
    Ce legătură are, logic, între culoarea din firul de păr din blăniţa pisicii cu un ghinion anume??? sau noi fiind oameni, când ceva nu merge bine... căutăm un vinovat... (roboţii vor deveni oameni, când vor reuşi să dea vina pe cineva).

    vezi cântecul
    http://www.youtube.com/watch?v=qN9fVQtylMI&feature=related

    m

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m.. eu sunt la "per tu" cu toate pisicile, fie ele si negre. nu ma sperie, deci. altele.. ca oglinda sparta, scara, cutitul lasat cu taisul in sus ori sa-ti apara popa in cale tocmai cand te mustra constiinta ca de mult n-ai mai dat pe la biserica.. ha-haa!.. astea ma sperie. ori altele, mai grave.
      de fapt.. oamenii superstitiosi nu au incredere in ei, se tem de toate si toti. uite inca o explicatie logica, cred eu.

      dar.. pentru cei care se sperie de pisica neagra cand le taie drumul.. "dezlegarea" ar fi cam asa: te dai 2 pasi inapoi si scuipi apoi pe umarul stang, cica fuge ghinionul. dar eu.. as lua-o acasa, pe pisica aia. :))

      Ștergere
  3. apropo-uri...
    super pisica... îi a ta???
    cei de pe bancă sunt ninşi cu cărămizi şi ghivece... ăsta da ghinion...
    parcă spuneai că nu vei insera poze cu tine... pe blog...

    m

    apropo 2...
    cărămizile şi ghivecile crează o adevărată, sau falsă, avalanşă...
    ce vei face mâine... sâmbătă 14...???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e a mea pisica, as vrea eu. si n-am pus poze cu mine aici, desi.. asta, ultima.. cam seamana cu mine, nu zic nu! :))
      sambata spre duminica nu stiu ce am sa fac doar ce as vrea. sa dansez.

      Ștergere
    2. pai daca mergi la dans, cu cine lasi pisica neagra? :P

      Ștergere
    3. am adapostit-o in mine.. :)) daca intelegi ce vreau sa exprim.

      Ștergere
    4. am vazut ca-ti place negrul si ca-ti plac si pisicile, deci sper ca am inteles.:)si, ai fost la dans?(cu pisica?):)

      Ștergere
  4. da, am fost la dans. in negru. avand pisica in mine.

    RăspundețiȘtergere
  5. deci.. daca ma duc undeva sa dansez este neaparat nevoie sa zgarii pe careva.. ? nu pot dansa, pur si simplu? :))
    magic, ce-ai visat tu noptile astea..? :)) :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. numai cosmaruri amestecate cu vise erotice am avut. :) dar tu? :)

      Ștergere
    2. whoaa.. ce s-a intamplat? femeia din vis nu corespondea cerintelor/dorintelor tale..? :)) :))

      Ștergere