Pagini

luni, 11 aprilie 2011

Dragoste - Edith Sodergran

                                            Sufletul meu era o rochie albastru-deschis de culoarea cerului;
                                            am lasat-o pe-o stînca, pe tarm,
                                            si-am venit la tine goala ca o femeie.
                                            Si ca o femeie m-am asezat la masa ta,
                                            am baut vin cu tine si-am sorbit din parfumul de roze.
                                            M-ai gasit frumoasa, mi-ai spus ca m-asemuiam
                                            unei fiinte vazute în vis,
                                            am uitat totul, am uitat copilaria, caminul,
                                            nu-ti stiam decît mîngîierile ce ma tineau prizoniera.
                                            Si tu ai luat surîzînd o oglinda si m-ai rugat:
                                            priveste-te-n ea!
                                            Am vazut ca umerii mei erau facuti din pulbere
                                            si cadeau în pulbere,
                                            am vazut ca frumusetea mi-era bolnava si nu voia
                                            decît sa dispara,
                                            O, strînge-ma tare în brate, atît de tare încît sa
                                            nu-mi mai trebuiasca  nimic altceva.

2 comentarii:

  1. copacel-copacel!

    dupa primii pasi... urmeaza ceilalti!

    ...dar, parca mai mult imi plac scrierile tale...

    o zi buna!
    marius

    RăspundețiȘtergere
  2. pai.. daca tot a venit primavara (uite si tu.. cu copacelul) mi-am zis ca nu strica sa sensibilizez pe careva cu versuri din astea siropoase. poate ajuta la.. cresterea libidoului, pff.. adica a populatiei :)) deci, somnoroase pasarele... hopa sus! asa-i ca ti-am inveselit clipele?

    RăspundețiȘtergere