Pagini

marți, 12 aprilie 2011

Poate că mă visează cineva----Ana Blandiana

    Poate că mă visează cineva -                                            
    De aceea gesturile                                            
    Îmi sunt atât de moi                                           
    Şi de neterminate,                                             
    Cu scopul uitat
    La jumătatea mişcării,                                             
    Grotesc,                                             
    De aceea contururile mi se şterg                                            
    Secundă cu secundă                                             
    Şi faptele mi se topesc...                                             
    Şi poate cel ce mă visează                                             
    E smuls din când în când                                            
    Din somn,                                             
    Trezit,                                       
    Purtat cu sila-n viaţa lui                                     
    Adevărată,                                             
    De aceea mă-ntunec                                             
    Suspendată uneori                                             
    Ca de-un fir care se topeşte de nea,                                             
    Fără să ştiu                                             
    Dacă va mai adormi vreodată                                             
    Ca să mi se mai întâmple                                             
    Ceva.                                              .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu