Pagini

miercuri, 23 noiembrie 2011

pofta de cafea cu ciocolata

ahhh! ce bine ca este seara, din nou! am iesit din ziua asta avand capul calendar de toate evenimentele mai mult ori mai putin placute care s-au incapatanat sa-mi impuna existenta lor.
sii.. abia am putut sa dezlipesc de pe mine un biet ratacit in ceata deziluziilor, mai ceva decat mine, si care insista sa-mi prezinte cu lux de amanunte teoriiile lui cu privire la salvarea sufletului uman. nu ma intereseaza asa ceva. cine are suflet, ar face bine sa aiba singur grija de el ori vor avea altii.. ha-haaa! stiti doar zicala aceea formidabila: toti iti vor binele de aceea ti-l iau!

in alta ordine de idei inca in curs de definire, mi-e pofta de o cafea. dar nu de praful acela comercial care (in)canta atata prin reclame si pe care il poti prepara cu drag si talent acasa. ma refer la un titanic espresso cu vreo trei degete, pe putin, de frisca dulce.. super cremoasa si.. oricat incerc nu pot sa ma opresc din lins buzele.. damn! si, fireste.. pe langa cana aceea uriasa ar fi bine sa existe vreo 10 bucati de ciocolata cu alune, biscuiti cu ciocolata, briose cu crema de ciocolata, poate (dar e problematic) o bomboana doua de ciocolata. oare, exagerez? hai sa elimin oricare companie. sa fim doar eu si bunatatile descrise mai sus..

visez, visez.. nu pentru ca mi-e frica sa nu ma ingras. hi-hi!!! eu chiar as vrea asta.. dar ma tem ca prea mult dulce o sa-mi aminteasca in ce amar traiesc si nu o sa-mi pice bine comparatia.

deci, care vrea clatite cu miere si migdale? :)) le prepar imediat.

habar n-am ce e cu pofta asta.. poate pentru ca am avut o zi obositoare. si a trebuit sa fac iar pe mama ranitilor cu pretendentul cutare, ori cu sotul lui cutare. mi-e sila. si dupa ce bag amarul lor in mine, mda.. am pofta de dulce. ma intreb.. ce-ar crede ei daca ar afla ca si eu am amarul meu..? hai sa nu-l mai scriu ci sa vorbesc despre el! o-hoo.. parca vad deja praful ce s-ar ridica in urma lor de la viteza cu care mi-ar arata bunele lor intentii, cat mai departe de mine.

asa-i. unii iti sunt prieteni doar cand au nevoie de tine. din nefericire pentru mine. dar, din fericire pentru ei, eu sunt fraiera. dar nu ma plang, am avut zile si mai rele.. :))
    in asteptarea vreunui miracol.. pa-pa!

16 comentarii:

  1. ziceai de niste clatite? mmm, sunt preferatele mele; parca le si simt aroma. chiar, sti sa le arunci prin aer ca sa le intorci?

    RăspundețiȘtergere
  2. aaa.. mdaaa.. adica DA! fireste ca stiu sa le arunc in aer ca sa le intorc. daca nu aterizeaza la loc in tigaie, asta nu mai este problema mea. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ai făcut clătite cu migdale şi miere??
    cum sunt??
    mă pot gândi că au un gust dulce-amar...
    de miere o să te lingi pe degete, de migdale o să slăbeşti (au calorii negative - organismul arde mai multe calorii pentru digerarea lor decât oferă ele după digerare...).
    nu ar fi mai bune cu... dulceaţă de caise, cu ciocolată rasă (că tot vroiai odată...), magiun de prune, cu brânză dulce şi stafide, cu brânză sărată şi mărar sau bucăţele de şuncă afumată, destul (că deja mă gândesc ce dulceaţă am prin cămară... ;P sau să merg până la toneta de clătite??)

    epic
    m

    RăspundețiȘtergere
  4. m-ai facut curioasa in legatura cu sunca aia afumata. asa ca i-am adaugat crema de smantana cu marar, totul impachetat in prea delicioasa clatita peste care am azvarlit cateva lingurite de oua amestecat cu cascaval ras. la cuptor.
    a fost buna! si cam atat despre pofta mea de dulce care s-a duuus.. azi. :))

    era sa uit: pofta mare!

    RăspundețiȘtergere
  5. p.s. : clatitele cu miere si migdale macinate sunt bune si ele. poti sa le incerci, sunt usor de facut. au un gust dulce, nicidecum amar.. dar poate gustul meu nu e si al tau.
    si ingrasa. datorita compozitiei clatitei si a untului in care sunt prajite..................

    RăspundețiȘtergere
  6. espresso nu foarte dulce şi o bucatica de ciocolata amaruie, pe care o furisez in ceasca si pe urma o mananc asa, pe jumatate topita... asta e cafeaua mea ideala:)

    RăspundețiȘtergere
  7. ciocolata amaruie..? suna bine! am sa o incerc, deci! merci.. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Vad ca va place cafeaua tare. Cum stati cu tensiunea? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. eu, nu prea bine. de aceea este binevenita cafeaua.

    RăspundețiȘtergere
  10. imi place sa-mi beau cafeaua cu prieteni. e mai gustoasa asa. :)) fara a abuza, fireste..

    RăspundețiȘtergere
  11. ce prieteni fericiti ai ca pot bea o cafea cu tine. Pot sa beau si eu una virtuala cu tine?

    RăspundețiȘtergere
  12. nu. nu ar avea gust. prefer realitatea. dar esti dragutz ca mi-ai propus.... :)

    RăspundețiȘtergere
  13. in dimineata asta mi-am baut singur cafeaua :( . rar fac asta, dar , chiar daca era reala, imi inchipuiam ca este virtuala. O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  14. dar cum asa..? fara frisca? si ciocolata unde este? biscuiti, napolitane ori cornuri calde livrate direct din patiseria frantuzeasca..?
    ti-ai imaginat-o virtuala, nu? sper ca a fost delicioasa! :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Ba nu, cu frisca, fara ciocolata intradevar, dar cu un corn cu ciocolata. Iar de baut, am baut real, doar mi-am imaginat ca o beau virtual. :) Dar sentimentul de singuratate tot a ramas. :(

    RăspundețiȘtergere