Pagini

marți, 20 decembrie 2011

in sfarsit.. s-a facut lumina!!!

  ninsoarea intarzie sa apara. in schimb.. aud tot felul de promisiuni la stirile meteo, adica o sa ninga de craciun si-o sa fie o vijelie si un ger naprasnic de-o sa crape-n patru pana si sania! aiurea!!! nu mai cred nimic. nici macar in speranta. dar sunt fericita ca nu mai ploua si aerul a redevenit rece.. ca si cum ar urma sa ninga. si inca am in nari aroma de brazi pe care mi-am dorit-o atat. un prieten mi-a aranjat o intalnire cu ei, intuise.. probabil.. ce mult imi lipsesc. totusi... sa ii vad intinsi intr-o piata intunecoasa in care nu au inghetat toate baltile si noroaiele.. asta m-a intristat putin. deja imi fac planuri sa plantez cel putin vreo zece in anul ce vine. sunt curioasa cati prieteni se vor inghesui ca sa-mi dea o mana de ajutor.. :)) poate au sa apara daca anunt ca dau de baut inainte si dupa lucru.. vin fiert, buchet bogat, usor dulceag.. neaparat cu aroma de scortisoara si portocale coapte. in care sa inmoaie turta dulce, eventual.. are un gust divin! si nu trebuie sa vociferam colinde in exercitiul functiunii.. dar ma gandesc ca ar fi amuzant sa racneasca macar vreo doi "ce BARBAT eraam oodaataaaaa.. pusca si cureaua lataaaa!!!!" hi-hiii.. ador sa aud cand recunosc astia ca acum sunt impotenti. asa, muncesc mai in draci.. ce ziceti ..? sa pregatesc lista..?

  well.. pana mi se inroseste lista cu nume de barbati .. virili .. in ale muncii,  fetele sunt asteptate si ele.. :)) pot continua sa descriu ce soi de mirare, in sensul ala bun, m-a cuprins cand am revazut de curand orasul. seara, fireste. ningea cu lumini.. si oriunde mergeam admiratia mea imbratisa copacii pe care pareau ca curg rauri de beculete, cladirile mari pareau a fi impachetate ca un cadou, un tort.. ceva.. foarte frumos. si globurile acelea imense de lumini imbodobite de culori ce pareau a fi suspendate in aer.. si inca ceva ca si picaturi de ploaie fosforescenta, plutind gratios in intunecimea serii tarzii! fascinant! imi simteam sufletul luminos, fireste.. nu aveam chef sa plec acasa. inca doream.. sa cercetez si fiecare balcon in cautare de povesti desenate cu lumini, sa-mi ratacesc privirile visatoare asupra cocktailului de culori care parea ca nu se mai sfarsesc! ..

  "nu am intalnit cupluri debordand de romantism, intr-adevar. poate, nu le-am zarit pentru ca aveam mainile incalzite in ale tale . n-am indraznit sa cred in povestea cuvintelor ascunse in privirea ta, mi-era destul ca iti simteam caldura si uneori.. iti auzeam bataile de inima.. alergand spre ale mele. e posibil sa ma fi inselat. totul, la tine.. pare a fi o iluzie. si pe care vrei sa o cred. intr-o zi.. "

  .. o multime de poze s-au facut, intr-o incercare diperata de a pastra frumusetea clipei in cutia materiala a memoriei. mai este loc.. infrumusetarea orasului a inceput, abia. poate, mai tarziu.. voi reusi sa surprind  lumina asa cum o vad.  si o voi impartasi, astfel.. cu altcineva.

inca astept ninsoarea..:))

8 comentarii:

  1. Cu sau fără vin fiert poţi să mă treci pe lista celor care te vor ajuta să plantezi cei 10 brăduţi...
    Acum rămâne de văzut dacă întradevăr aceştia vor fi "înrădăcinaţi"...
    În cazul vinului fiert... când se vor săpa gropi pentru brăduţi, nu se va mai bea vin fiert... va fi deja prea cald...

    m

    RăspundețiȘtergere
  2. okeeey.. dar sa stii ca numai noi doi suntem pe lista. :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ...în cazul ăsta trebuie să stabilim o ierarhie... cine este "inginerul" şi cine este "Dorel"...

    m

    RăspundețiȘtergere
  4. ciao, Dorel! :)) stii sa canti pusca si cureaua lata?

    RăspundețiȘtergere
  5. încă nu... nu prea învăţ cântece... şi pe ăsta-l voi rata... sper...

    m

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu sper.. ca te vei razgandi dupa o sticla de vin (nefiert, daca vrei) :))

    RăspundețiȘtergere
  7. am si must... din ala care musca din limba si ti-o dezleaga in asa fel incat sa racnesti voios dupa aceea cantecelul asta nebunatic.. :))

    RăspundețiȘtergere