Pagini

duminică, 8 ianuarie 2012

prea multa tristete..

  ce repede se indeplinesc unele visuri! mult mai repede se rostogolesc ingerii din paharul prea plin, izgoniti de amaraciune. ..atunci cand ai mai multa nevoie de ei! si..pare a fi incredibil dar.. unele dintre cuvintele tale capata alt sens in mintea aceluia care.. ai vrea sa le inteleaga asa cum le rostesti, in forma lor intacta. orice privire a ta, gest, obiect de imbracaminte.. fiecare dintre acestea au dublu inteles si ele. desi nu este asa, deloc. un dans in doi intr-o mare de oameni.. timpul pe care il uiti dupa ce ai gustat din licoarea ce ameteste simturile.. este de ajuns pentru ca celalalt, ramas in umbra, sa creada intr-o monstruoasa tradare. si sa-si caute razbunarea.. in mangaierile altei persoane, deci.
.. "hei, eu sunt.." ii strigi, in zadar.. fiind ferm convins ca celalalt te cunoaste cu adevarat. ca si cum.. ai vrea sa-i amintesti ca esti incapabil de tradare. si este foarte dureros, umilitor.. sa intinzi mainile rugatoare spre cel care nu le vrea. nu te crede.. nu simte nimic. fiind prizonierul orgoliului calcat in picioare de catre o tradare invizibila.. el iti ignora existenta.
  lacrimile tale sunt de o falsitate gretoasa in ochii celui care le zareste.. incapatanarea ta de a-i aminti ca si el este om, deci.. supus greselilor.. pare a fi un rol prost jucat. tot ce este trecut ia cu asalt prezentul, capatand  o importanta foarte mare. nu conteaza ca tu nu mai esti ce-ai fost.. cel care vrea sa loveasca in tine, crezandu-se inselat.. va abuza de orice arma pe care o detine. 

  si.. uneori o imbratisare poate ucide. aceea in care vrei sa ascunzi toate banuielile urate, frustrarea, trecutul care nu ar trebui sa mai conteze. incerci si sa schimbi viziunea celui care este obisnuit sa vada doar intr-o singura directie.. si care este gresita. duce spre un labirint de resentimente nejustificate suficient, deci inutile. iar tu simti ca te pierzi acolo in umbra altor persoane care sunt mai importante decat tine pentru celalalt . ca si cand.. nu ai exista. 
  de cate ori trebuie sa-ti simti sufletul sfasiat pana sa stii ca nu mai e..?

  "pastreaza-ti sacul cu nemultumiri.. se pare ca este atat de important pentru tine incat nu ai reusit sa vezi ce aveam in palme atunci cand ma apropiam de tine. era mandria mea, am ucis-o. doar pentru a te face sa intelegi inca o data ca eu nu sunt cine crezi ca sunt. tradarea nu se ascunde in detalii. cum poti sa simti asta daca nu iubesti? cand stii ca eu nu iti apartin, totusi.. nu apartin nici altcuiva. 
  du-te in cautarea razbunarii tale. ai dorit-o prea repede. ca si cand ai avut nevoie doar de un pretext pentru a-ti elibera umbra de a mea. stiu ca visurile tale nu sunt si ale mele."       

9 comentarii:

  1. mi-a placut...
    "licoarea care amesteca gandurile"...
    "îmbrăţişarea mortală"... biata fetită... bietul unicorn... să ştii că nu-i este uşor...
    îmi şi imaginez cum ar arăta un "labirint de resentimente"...
    oho... dar câte nemultumiri... "un sac"???

    bietul băiat...

    m

    ps. unicornul este.... magic...
    săracu'... a dispărut... ca specie... a rămas doar în legende!!!
    cum spunea Ursula K LeGuin în "Lumea lui Rocanoon": "este atât de vechi, încât nici legendele nu-l mai pomenesc..."

    vechi şi uitat...

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca iti place. totusi, cred ca si tu ai vreun sac plin cu nemultumiri pe undeva. toti avem. din pacate.

    unicornul este magic, intr-adevar.. e un personaj pe care eu il iubesc enorm.. fie el o simpla legenda. ori poate exista si acum.. dar nu avem noi ochi sa-l vedem.

    RăspundețiȘtergere
  3. magicul a sosit, numai ca nu sunt unicorn.:) Poate in alta viata, cine stie. Vad Cris in scrierile tale in care te referi la dragoste si la sentimentele tale pentru un barbat, ca esti destul de pesimista si trista. Dragostea este in jurul nostru, ne inconjoara pe-deantregul cu lumina si caldura ei, asa ca noi ar trebui sa fim veseli si optimisti. Imi pare rau sa te stiu trista si de aceea zi-mi te rog ce as putea face ca sa fi mai plina de speranta. O seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. welcome.. magic! nu, nu m-am gandit vreodata ca esti asemeni unicornului acela, stai calm! :)) :)) :))
      siii.. daca a fi realista inseamna sa fiu totusi pesimista, asta e! momentan, nu percep dragostea in acelasi fel ca si tine. cum as putea face asta daca nu mai pot sa o simt??? eu, ori altcineva care ar putea sa conteze, totuna.
      ps.: ai putea sa mai scrii ceva pe blog, cu feeling ori nu. :)) ceva despre tine, de ex. :))

      Ștergere
    2. ok. o sa postez ceva nou si pe blogul meu, ca s-a cam pus "praful' pe acolo. :)

      Ștergere
    3. am sa fiu pe faza, cand vei sterge ultimul firicel de praf..

      Ștergere
    4. deci, ai observat ca am mai scris ceva pe la mine?:)

      Ștergere
    5. daa.. cum sa nu? doar.. nu ti-am comentat imediat deoarece ai scris atat de bine (am observat ca ti-ai schimbat stilul) sii.. vroiam sa-mi gandesc bine raspunsul.

      Ștergere