Pagini

joi, 12 ianuarie 2012

despre relatii (in pasi de dans)


  imi place filmul. acum.. mai mult decat in adolescenta, cand l-am vazut doar o data. inteleg mai multe din aceasta poveste. din dans. increderea pe care o au unul in celalalt, aceste doua personaje.. diferentele neplacute dintre ei pe care incearca sa le minimalizeze.. mi se pare a fi fascinant, totul!!!

  imi place sa dansez.. si, dintotdeauna am fost in cautarea unui partener care sa se potriveasca ritmului meu. de cateva ori am crezut ca l-am gasit. ori el m-a gasit pe mine.. din nefericire, dansul se sfarsea mai inainte sa ajung la concluzia finala. maini cautandu-se reciproc in intunericul confuziilor, banuielilor urate neintemeiate.  pe undeva.. la mijlocul inlantuirii patimase.. muzica se schimba fara de veste, luandu-ne prin surprindere, deci. pasii se incurcau, nestiind incotro sa o ia.  cred.. ca nu aveam suficient de multa incredere unul in celalalt incat sa ne lasam in voia muzicii oriunde dorea ea sa ne duca.. impreuna.

  in zilele noastre.. relatiile amoroase par a se baza pe un soi de contract umplut pana la refuz cu drepturi, obligatii.. chestii care aparent nu au nici o importanta, e doar o carticica nevinovata caci.. iubirea invinge orice. chiar si imposibilul. si aceste relatii sfarsesc mai mereu prost deoarece.. atunci cand pasiunea se trezeste ca incepe sa zburde si prin/sub alte paturi, carticica aia cu drepturi si alte floricele devine extraordinar de importanta. si atunci incep discutiile alea interminabile si enervante despre clauzele care nu au fost respectate. dar, ce respect??? orice relatie care este bazata doar pe pasiune arde instant daca nu ai grija sa mai strecori pe colo-dincolo si o prietenie, niste idealuri comune, s.a.m.d.... atunci vine imediat si respectul pentru celalalt. si increderea. daca mai exista si inteligenta, cateva doze de mister administrate corect.. basmul "si au trait fericiti pana la adanci batraneti" poate deveni o incantatoare realitate. basmul asta il vreau si eu!

  cred.. ca daca iubesti pe cineva pentru calitatile pe care acesta le detine, il vei iubi si pentru defectele lui. ori, macar poti invata sa minimalizezi importanta acestora din urma. greselile mici nu trebuie sa devina uriase doar pentru ca supararea ta iti pare fara limite. si .. trebuie avut grija cand izgonesti pe cineva in aceste momente. e posibil sa nu se mai intoarca la tine atunci cand iti trece supararea. dar.. nimeni din aceia pe care i-am intalnit eu nu par sa priceapa toate astea. este frustrant. de ce sa ma mai mir, totusi? traim zile nebunatice, toti suntem sclavii slabiciunilor noastre. si ni se pare al naibii de greu sa luptam pentru ceva care.. pare demodat. iubirea.

va directionez spre un video simpaticel care descrie intr-un mod, zic eu.. destul de bine.. moda de azi a relatiilor amoroase. din pacate.. enjoy it, if you can! http://www.youtube.com/watch?v=GfiRZ0WDTnA

12 comentarii:

  1. i love this movie. e superb facut, muzica, actiune, actori. Imi amintesc ca atunci cand a aparut l-am vazut de n ori. Si chiar danseaza foarte "senzual" amandoi. Tu Cris, cum stai cu dansul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place filmul. iar eu stau ok cu dansul, partenerul potrivit imi lipseste. :)) :)) :))

      Ștergere
    2. vb aia...domnisoara, dansati? :) (oricum deseara am inteles ca vrei sa mergi sa dansezi :) )

      Ștergere
    3. pentru inceput e in regula. :)

      Ștergere
    4. orice e in regula pe plan virtual, unde imi place sa cred ca nu exista asa ceva ca inceput ori.. sfarsit. :)

      Ștergere