Pagini

miercuri, 1 februarie 2012

ganduri desculte

  seara trecuta.. fum, muzica veche, vin, biliard, companie surprinzatoare. timpul se invartea isteric in jurul meu incercand sa-mi aminteasca tristetea clipelor care se pierd aiurea.. incercam sa nu ascult nimic, eram ocupata sa-mi desenez pe chip diverse masti. si care ar fi putut place cuiva. pana si vorbele-mi sunau diferit, pierzandu-si adevaratul sens la jumatatea propozitiei.. asteptand sa fie completate de ale altora. doar pentru a le face placere..
  ..imi amintesc si ca abia asteptam sa mi se termine vinul, ma deranja reflexia distorsionata a chipului meu  in culoarea sangelui. imi recunosteam ochii ce pareau a fi in asteptarea lacrimilor, buzele zdrentuite in inclestarea sarutarilor mincinoase, forma chipului care se modela dupa masca indiferentei, apoi a dezgustului.. si apoi a renuntarii de sine, abandon in desfraul dulce in care nu zace nici o constiinta..
  manuiam tacul cu furie, cateodata.. caci am invaluit  bilele multicolore in forma clipelor care m-au facut nefericita. cele care dureau cel mai mult, pe acelea le-am ratat. imi ingenuncheau puterea. cumva.. aveam impresia ca joc cu mine insami, cu temerile mele si pierd.. iar si iar.. si atunci simteam cum luminile din incapere se schimba, se rotesc deasupra mea.. eram tentata sa opresc totul, sa ma ascund in umbra cuiva.. doar a mea sa nu fi fost!
  si seara s-a terminat doar atunci cand in coltul gurii incepuse sa-mi infloreasca surasul amar. obosisem sa port masti. sa imbrac gesturi care nu-mi apartineau. imi pare bine ca am plecat inainte sa fiu vazuta, mi-ar fi fost jena sa ma las dezgolita de priviri mirate. ce-ar fi putut intelege ele din amalgamul numit EU? nimic..
  totusi.. inca si acum ma obsedeaza o ramasita din seara tarzie. o intrebare. poate pusa din intamplare, din simplu amuzament. se tot plimba printre gandurile mele creand haos.
  "deci, tot ce vrei de la mine este sex?"
  ah..as fi vrut sa raspund si eu, ca multe altele dinaintea mea.. ca este foarte dureros sa stiu ca nu imi pot desface picioarele pe cat de larg mi-e sufletul.  mai ales cand sunt sigura ca cine ma priveste nu are suflet.
  cred ca ar fi fost in zadar sa rostesc aceste cuvinte atunci.. si inca.. sa mai adaug: "nu mi-ai oferit altceva.." 

4 comentarii:

  1. cui ii place biliardul? :) joci bine? sper ca ai castigat. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. biliardul se numara printre jocurile mele favorite. si fireste ca joc bine! e simplu.. intinzi bine o bucata de elastic siii.. pac! biata bila, n-are nici o sansa! :))

      am un adversar bun.. nu se supara cand ii intind capcane. pana la final, reuseste sa treaca cu brio peste ele. din pacate.. :(

      Ștergere
    2. cam cat de "profesionale" sunt capcanele pe care i le intinzi?

      Ștergere
  2. "profesionale" ??? :))) ma rog.. cum zici tu.. :))

    RăspundețiȘtergere