Pagini

vineri, 24 februarie 2012

happy dragobete

  am auzit tot soiul de chestii mai mult ori mai putin interesante, zilele acestea. cateva dintre ele sunt chiar si enervante. de ex... un prieten de-al meu din cale afara de comunicativ a tinut mortis sa-mi impartaseasca o istorioara despre un amic al dansului si cele doua iubite ale sale (nota: una dintre ele nu stie de existenta celeilalte.) siii... amicul asta extra-viril are o idee stralucita despre cum sa le impace pe cele doua de ziua indragostitilor. pe una dintre ele o cadoriseste de valentine's day iar pe cealalta de dragobete. la.. sarbatoarea din urma tine cel mai mult, evident, caci e patriot suta-n suta. ori iubita a doua ii inflacareaza mai mult jarul din inima, el o stii..

  alta chestie din cale afara de enervanta ar fi alta istorioara auzita de prin parti invecinate. cum ca.. tocmai in ajun de dragobete, o nevasta a aflat dintr-o sursa sigura, verificata, dovedita.. ca mult iubitul ei sot ar sari iepureste prin cearsafurile ei cu un tinerel  vagabond, nespalat dar fara inhibitii si mai ales fara pretentii materiale. sex sa fie ca in rest...

  ..si tocmai in clipa cand am indraznit sa sper ca iubirea nu este un lucru.. si mai ales ceva de luat in ras de o majoritate, saracul meu gand frumos a fost atacat de inca o.. istorioara. deci.. un BARBAT in toate cele fizice dar mai ales imorale.. a incercat sa-si inece mult adorata, imediat fosta iubita, in propriul ei  sange pentru ca nu puteau ajunge la un acord comun  privind locatia unde ar fi putut sarbatori mult asteptatul dragobete. ea vroia la dans, el la teatru.  si, in final.. a venit circul la ei acasa. halal relatie de iubire..

  sa fiu al naibii daca n-am sa umblu prin oras, pe la prieteni, oriunde.. cu dopurile bagate adanc in urechi, sa nu mai aud grozavii din astea care nu fac altceva decat sa-mi strice buna dispozitie. pe care incerc cu de-a sila si acum sa mi-o inghesui in suflet.. poate, asa.. se dau mai incolo toate amarurile ce nu ma lasa sa traiesc bine. si frumos. incerc degeaba sa uit ca prezentul meu inca se dusmaneste cu trecutul din cauza caruia sunt singura, neincrezatoare si.. binecuvantata cu prea mult spirit critic.

  dar seara nu s-a incheiat inca. urmeaza sa deschid un capitol pe care l-as sterge bucuroasa din tragi-comedia care imi scrie viata. adica.. intalnire cu bucluc, dansand cu lupii, in pat cu dusmanul.. etc. totusi, sunt sigura ca nu voi regreta nimic. n-as avea unde sa mai pun regretele alea, ce e acum in mine da deja pe dinafara.. m-as duce undeva sa ma laud dar ma tem ca si altii au asa ceva si as parea demodata. oricat de mult ar placea lumii sa auda despre vise sfaramate si alti fluturasi pierduti pe calea sambetei.
  aaa.. uitasem: happy, happy dragobete si pentru tine.. :))           

2 comentarii:

  1. salut

    pe asta n-am înţeles-o...
    "...a incercat să-şi înece mult adorata, imediat fosta iubită, în propriul ei sânge pentru că nu puteau ajunge la un acord comun..."
    adică ce???

    cam "bătut în cap"...
    m

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "batut in cap" ori nu.. e adevarat. cred ca la ei se aplica instant zicala: daca dragoste nu e, nimic nu e!" si tocmai de dragobete sa se intample asa.. :(

      Ștergere