Pagini

luni, 23 aprilie 2012

cigarettes and dark chocolate

 unii barbati sunt mari visatori.. construiesc ziduri pe care nu le pot sari. totusi, isi doresc sa intalneasca femeia minune care ar putea sa faca asta in locul lor si apoi sa ramana cu ei langa acele ziduri care le separa de lumea inconjuratoare. si.. pentru ca s-a dovedit ca te poti satura de prea multa fericire, intr-un viitor apropiat ori indepartat.. acesti barbati vor dori  sa construiasca alte ziduri pentru alta femeie.  nu mai conteaza pentru ei daca prima femeie isi poate suporta singuratatea ori doreste sa-si  inece amarul pe apa sambetei. doar clipa prezenta trebuie sa fie traita cu intensitate, nu cea trecuta.

  gust din ciocolata amaruie incercand sa-mi imaginez stransoarea patimasa a amantului imbatat de farmecul iluziei care mi-a luat locul in sufletul lui. o tigara imi joaca intre degete, imi arde podul palmei.. normal ar fi sa ma doara ceva dar furia mi-a izgonit simturile. si sfaram tigara in  pumn imaginandu-mi ca fumul zdrentuit are forma sufletului lui..  si toate astea ma ucid inca o data. parca as fi o pisica care uita in mod constant si sadic sa-si numere vietile ramase. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu