Pagini

joi, 10 aprilie 2014

Dancing Queen

ador sa descopăr viața de noapte cat mai departe posibil de orașul meu. înconjurată de străini, așa mă simt cel mai bine. muzică tare, oldies ori nu.. lumini amestecate pe pereți, mese curate si prețuri acceptabile.. sign me up, darling!  dar cel mai mult îmi place că nu trebuie să-mi cenzurez vorbele, imbrăcămintea, mișcările de dans.. nu e nici un amic moralist prin preajmă. 


dansez oriunde pot simți muzica. nu-mi pasă dacă sunt privită. nu ascult nimic altceva decat melodia care îmi invadează simțurile. îmbrățișarea unuia ori altuia îmi pot îmblanzi ritmul pentru puțin timp însă nu o percep ca fiind extraordinar de emoționantă. nu doresc sa răman acolo toată noaptea. nimeni nu va deveni centrul atenției  mele. am venit in clubul ăla ca să dansez, atunci cand nu fac schimb de replici amuzante. 


îmi pare rău cand trebuie să plec. timpul își încetinește clipele, magia se estompează. nu mi-a plăcut niciodată cum arată drumul de întoarcere. mă simt tarată într-o realitate fără culori, fără emoții.. e pustie. și încerc să nu privesc prea adanc în ochii ultimului romantic de langă mine. văd acolo o imagine care îmi seamănă prea puțin. nu sunt așa decat pe ringul de dans.. îmi vine să-i țip: "nu mă duce înapoi, am să dispar! și vei suferi.."


ar fi extraordinar să pot avea iarăși sufletul liber, la îndemana celui care mi-l cere acum. dar nu se poate! nu reușesc să-mi fac timp. atat de mulți oameni, evenimente, lucruri.. mă țin ocupată! mi-am dorit să fiu atat de ocupată! nu am ridicat degeaba atatea ziduri, doar așa mă simt în siguranță. și nu pot evada din această.. fortăreață decat pentru puțin timp. privește-mă cand dansez și savurează-mi puținele mangaieri de după. nu-mi cere nimic altceva. cand mă întorc apoi între zidurile mele, nu sunt singură. și nu vei fi niciodată ca el..

   

3 comentarii:

  1. E bine ca poti intra in stare, si ca te poti desprinde de realitate... mi-ar placea si mie sa fiu asa, sa mai las gandurile astea mii si mii si sa traiesc pur si simplu clipa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place sa evadez,sa fiu departe,intr-un loc in care nu am fost niciodata,sa fac tot ceea ce imi doresc,sa fie o amintire de neuitat

    RăspundețiȘtergere