Pagini

miercuri, 11 aprilie 2012

busy..busy.. busy..

  m-am trezit cu noaptea calare pe capul meu urlandu-mi in ureche ca dimineata o urmareste si ca se teme sa nu o ajunga.. ce noapte mincinoasa! intunericul noptii ma inconjura din toate partile, nici o urma de zori de zi. si as fi vrut sa ma trezesc dintr-un vis frumos ca sa pot adormi la loc, continuandu-l. chestia e ca.. nu-mi aminteam sa fi visat ceva. in schimb.. noian de ganduri incercau sa se grupeze ordonat in mintea mea avertizandu-ma ca ma asteapta o zi incarcata cu de toate. nu am putut izgoni din mine ingrijorarile ce m-au asaltat imediat dupa asta si desi as fi vrut sa zic "hopa sus!" lui mitica din clopotul care habar nu are de ce bate.. mi-am spus mie..
  nu as fi crezut ca in saptamana dinaintea sarbatorilor de paste am sa fiu asa de ocupata la servici dar.. traind intr-o lume in care poti cumpara ceva doar cu bani, m-am adaptat. chiar daca nu-i vreau pe toti pentru mine. si alta chestie interesanta care este in toata chestia asta.. :)) ..  este aia ca nu mai am timp sa ma gandesc la geamuri inalte deschise special pentru necazurile mele.. sa-mi iau zborul, adica.. incepuse sa ma obsedeze ideea asta in ultimul timp. in mare parte din cauza unuia ori/si alteia.. sau, poate.. din cauza acelei relatii pe care nu am reusit nici pana acum sa o definesc. ori poate din cauza testelor stupide la care am fost supusa si pe care le-am picat, numai de-al naibii.. pentru ca nu-mi place sa fiu testata. in plus.. neincrederea mea a ajuns deja sub 0 grade unde e infiorator de rece. de ce nu m-as ascunde de toate astea prin birouri interminabile, sub tone de hartogarie si telefoane care nu merg..?
  -va urma-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu