Pagini

duminică, 8 aprilie 2012

just for fun

cui ii lipseste vreun status amuzant il poate gasi aici. ori nu. enjoy it.. :))))

1.   Abonatul yahoo Messenger nu poate fi contactat. Incercati mai tarziu. Sau mai bine nu.
2.   Bate si ti se v-a deschide… proces penal!
3.   Bine o zis …cine o zis…cand o zis…ce-o zis…
4.   Buna, sunt un virus romanesc, dar din cauza tehnologiei sarace din tara mea nu sunt in stare sa-i fac nimic calculatorului tau. Te rog, fii dragut, sterge un fisier de-al tau si pretinde ca esti speriat…
5.   Caut cu lumanarea... gasesc aproape orice !
6.   Ce dai bah, nu stii sa-njuri ???
7.   Cine`i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine`i prost si leneveste, are tot asa...
8.   Copil tembel...pierdut borcan zacusca...
9.   Cu coasa printre vecini...
10. Daca ai vointa poti muta si muntii, daca ai creier ii lasi acolo, ca nu te deranjeaza…
11. Daca esti invizibil, poarta-te ca atare !
12. Este bine sa lasi bautura, insa rau este sa uiti unde ai lasat-o…
13. Incerc sa ma gandesc cum ma pot gandi la ce vreau sa ma gandesc…
14. Ma culc la ora 22:00 , ma trezesc la ora 6:00 , nu beau , nu fumez , nu ma droghez , nu`mi inshel prietena … dar si cand o sa ies din pushcarie....hmmmm
15. M-am trezit luni si m-am gandit marti sa ma duc miercuri la lucru, dar cand am vazut joi ca vine vineri... m-am gandit ca ce sa caut io sambata la lucru cand duminica e zi libera ?!
16. Nu sunt? Cautati-ma pe Google !
17. Plecat. daca nu sunt la paine, cauta-ma la oua .
18. Raspund greu , insistati!
19. Scuza`ma... am observat ca nu m`ai observat!
20. Sunt mai mult decat Stepped Out… sunt si Busy ca I’m on the Phone si chiar nu stiu cand I’m going to Be Right Back!
21. Too fucking busy....or viceversa ....
22. Va doresc o zi buna! Ceea ce nu cred...
23. Viitorul suna bine , pacat ca nu raspunde nimeni…
24. Vand Rotweiller. Mananca orice si ii plac foarte mult copiii…
25. Cioc-cioc !! - Cine-i ? - Berea ! - Intra !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu