Pagini

marți, 14 ianuarie 2014

just friends. no romance..

am bagat de seama ca unii barbati confunda oricare cuvant ori miscare de-a mea cu flirtul. daca zambesc la vreuna din glumele lor ei cred ca sunt asemeni unei fortarete pe jumatate cucerita. un simplu schimb de priviri intr-o clipa de tacere este interpretat ca o invitatie la ganduri nebunatice. imi plimb ganditoare degetele pe barbie, in coltul gurii.. asta ii face sa creada ca doresc sa fiu sarutata. imi aranjez putin haina pe mine, se gandesc imediat ca vreau sa le atrag atentia asupra vreunei parti a corpului meu. dansam putin, extazul evident ce ma cuprinde la auzul melodiei ii inflacareaza.. gandind ce bine stiu ei sa tina o femeie in brate. ma joc cumva cu bratarile de pe mana, rasucesc pe degete vreun fir rebel ce-mi gadila tampla.. astea sunt precis vreo invitatie secreta la mangaieri senzuale. pffff.....
poate ca nu plac tuturor celor care imi interpreteaza astfel gesturile, nici nu ma intereseaza.. ceea ce ma infurie este ca sunt inteleasa gresit. orgoliul acestora trebuie sa rada in hohote la gadilaturile flirtului acelor femei care i-au convins ca sunt irezistibili ori ca toate suntem la fel dar cand drumul lor se intersecteaza cu al meu.. prostiile astea trebuie sa inceteze. nu devin extraordinar de constienta de corpul meu doar atunci cand sunt barbati in jurul meu. daca glumele lor n-ar fi haioase, nu as rade aiurea. si obisnuiesc sa ma uit in ochii celui cu care vorbesc, chiar si atunci cand isi odihneste putin vocea.. etc
deocamdata nu doresc sa seduc pe nimeni. asta ar insemna sa incerc sa-l cunosc.. sa aflu ce-i place. si eu nu sunt intr-atat de interesata de cineva incat sa vreau sa-l cunosc mai bine. prefer sa fiu o simpla amica, transformarea unei prietenii in ceva mai intim n-ar face decat sa ma sperie si sa fug. se pare ca trec printr-o perioada in care nu-mi doresc decat intalniri nevinovate. si putina distractie..

2 comentarii:

  1. Cred ca te inseli in multe privinte...Iti imaginezi frumos si interesant,ce gandeste un barbat cand te priveste,insa iti place sa atragi atentia,asa incat la ce s-or putea gandi ceilalti barbati,eu,decat ca esti frumoasa,sexy,inteligenta,seducatoare,enigmatica,surprinzatoare si care,in nevinovatia ei,isi doreste doar intalniri nevinovate si putina distractie..Ce sa inteleg prin putina distractie?Imi place cum scrii,ti-am mai scris asta,nu mai stiu daca mi-ai raspuns,nu prea conteaza,sunt obisnuit cu acest gen de actiuni,din partea multor oameni,fie chiar femei.Mi-ai surprinde curiozitatea,cu un link spre facebook,acolo unde poate ai un cont si ti-as putea privi chipul,sa-l pot zugravi,in culori si poezie.Nu ma astept sa raspunzi,dar mai bine ma opresc aici.Toate bune.

    RăspundețiȘtergere