Pagini

vineri, 14 februarie 2014

happy valentine sa fie!

inimioare, ciocolățele, lumânărele, ursuleți.. nu aruncați în mine cu din astea, nu sunt bună la prins. n-am să stau să ascult nici vorbe dulci, nu mă interesează să văd vreun film siropos. nu astăzi. dar nici nu voi răscoli frigiderul în căutarea unui munte de înghețată care să îmi încălzească  inima cu straturi interminabile de grăsime, nu voi goli nici o sticlă de vin sperând să-mi induc în eroare nedorita realitate. doar cafea si țigări pentru mine, mulțumesc! şi muzică  fără versuri.
nu-mi doresc companie. astăzi sunt o singuratică. fără mustrări de conștiință ori victimizări inutile, îmi iau o binemeritată pauză. n-am chef să ascult/citesc nici tristețea ori sarcasmul celor fără pereche.
eşti singur de ziua îndrăgostiților? plângând pe la colțuri ori certându-te cu oricine are timp de pierdut n-o să îți facă ziua mai frumoasă. ieşi afară din circul ăsta, esti ridicol/ă!
ori.. eşti în relația nepotrivită.. încerci şi tu să te înghesui între două persoane, tânjind mereu la bucățica de atenție ascunsă ce îți este aruncată ca unui câine. şi azi simți că te îneci cu bucățica aia ori că eşti încă flămând/ă, aşa că îți urli frustrarea, dorindu-ți imposibilul. taci! ți-ai făcut-o cu mâna ta! suportă ori pleacă din relația aia.
altă realitate.. au trecut prea mulți ani de când v-ați îndrăgostit ca să-ți mai aminteşti cum s-a întâmplat asta. bombăni în surdină ori fățiş câteva epitete deloc elogioase în privința zilei ăsteia fatidice şi scormoneşti fără chef prin buzunare sperând să fie goale.. habar nu ai ce cadou i-ar place ei/lui, şi oricum nu crezi că-l merită. şezi blând. ziua asta nu e şi a voastră, nu aveți nimic de sărbătorit. dragostea a murit aici.
zilele mele seamănă între ele. nu însemn nimic pentru nimeni. aşa am fost obisnuită, căci nu îmi amintesc să mi se fi dovedit altceva. nu am nimic de sărbătorit. dar nu e nimic tragic în asta! încă e o zi frumoasă, şi zâmbesc la gândul că undeva există oameni care nu au uitat să se iubească unul pe celălalt la bine şi la greu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu