Pagini

sâmbătă, 6 august 2011

cuvinte scrise in graba pe tastatura..

cum ma simt azi..? sunt obsedata de cuvinte. le urasc!  fara ele sunt pierduta.. in emotii. acestea imi par a fi prea puternice ca sa le pot suporta mult timp. cumva.. isi pierd din intensitate cand le descriu cu ajutorul cuvintelor. reusesc sa ma distantez de emotii cand le recunosc in cuvintele scrise. e ciudat, stiu. dar, ce se intampla cand nu le pot scrie? nu pot vorbi.. cand emotia este foarte puternica. mai ales daca persoana ce a provocat-o este langa mine. debitez tampenii, deci.. adica fara nici o noima, ignorand total subiectul discutiei.  iar.. cel/cea de langa mine incepe sa se intrebe, precis, cat de multe stele erau pe cer in noaptea cand m-am nascut! si apoi pleaca. mie nu-mi ramane altceva de facut decat sa tip inauntrul meu. si dupa aceea, sa fug in cautarea vreunui pix, hartie, tastatura si sa scriu acolo cuvantul blestemat!
azi.. m-am simtit la fel! doar ca aveam nevoie de mai multe cuvinte si toate pareau a fi asa de complicate.. timpul trecea cu viteza sunetului, erau prea multi oameni in jur, soarele imi ardea privirea, parfumul subtil al trupului lui imi amagea simturile, etc....... mhmm! pretexte, evident. de fapt.. nu am putut vorbi deoarece eram convinsa ca nu voi fi auzita, inteleasa. aici nu e ciudat ci patetic! e si enervant caci nu am idee cum sa schimb ceva in bine.  e rau, acum.. de nesuportat! sa nu-mi pot exprima verbal emotiile. mai ales cand cel/cea care trebuie sa afle.. nu are timp sa citeasca dar.. nici vorbele spuse par sa nu conteze. well.. timpul nu imi este prieten! nu cred ca vorbele mele vor mai valora ceva cand emotia va disparea. si este foarte important sa invat acum cum sa rostesc: adio! fara sa ma impleticesc de alte explicatii inutile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu