Pagini

joi, 18 iulie 2013

just call me.. Bloody Mary

ma simt.. ciudat.. de parca am deschis din greseala cutia pandorei si acum sunt asaltata de o gramada de evenimente si emotii stranii. inainte..eram mai sensibila la toate tampeniile lacrimogene din jurul meu. inca mai credeam in dragostea adevarata, floricele vesele si la vie en rose pana si dincolo de moarte. well.. de acum incolo puteti sa-mi spuneti Bloody Mary. 


nu mai am nici un motiv pentru a-mi infrana instinctele nu tocmai.. ortodoxe. clipit lacrimos din gene, voce suava, cuvinte dulci, mangaieri tandre, zambete inocente.. am renuntat la ele, nu ma impresioneaza toate astea la altcineva. timpul meu liber este daruit doar persoanelor care si-au lasat mastile, prejudecatile si problemele acasa. asa e cand te da careva dracului, te faci al dracului...


detest misoginii, desi nu ma consider o feminista. detest mintile marginite, simpla idee ca un om poate fi marioneta altuia. eu cautam un lup, dar m-am ratacit in turma berbecilor. nu o sa se mai intample niciodata asta. nu ma refer aici strict la relatii sentimentale, ci in general. am inceput deja sa analizez la sange comportamentul fiecaruia, disponibilitatea lui/ei de a imparti timpul liber cu mine. ce primesc, am sa dau. nimic in plus. evenimentele, sentimentele trecute.. oamenii intalniti pe parcurs.. m-au motivat sa fiu mai atenta. si egoista. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu