Pagini

marți, 22 iulie 2014

dor

..nevoie acuta de nicotina, sete, caldura inabusitoare, nu puteam simti muzica.. incercam sa intrezaresc figuri familiare in jurul meu, in zadar. eram inconjurata de straini. oameni in care nu am incredere. ma simteam cumplit de singura in localul acela. totusi, am dansat. incercand sa-mi imaginez ca sunt altundeva. simteam uneori mainile altora pe mine..  imi schimbau ritmul, aruncandu-ma cu de-a sila afara din visul ce ma tinea in picioare. detestam mainile acelea! vroiau sa imblanzeasca, sa posede. dar eu nu venisem acolo ca sa-mi fac prieteni. mainile altuia le doresc pe pielea mea. 
mi-e dor. si ma doare dorinta. imi arde visurile, gandurile, trupul. asteptarea revederii imi pare de nesuportat. iubesc mangaierile lui. nu le-am uitat niciodata. cum as putea sa uit ceea ce ma face fericita? este pretutindeni in mine, nu este loc pentru altcineva. sunt a lui, toata. 
..am incercat sa mi-l imaginez langa mine. dansam pentru el. doar cateva minute.. pana sa-mi dau seama ca nu ne potriveam deloc in decorul acela. imaginea lui s-a distorsionat in fum de tigara. a disparut dincolo de trupuri hidoase si mirosuri gretoase. am fugit de acolo. fara el ma simteam iarasi cumplit de singura.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu