Pagini

joi, 1 martie 2012

martisoare, flori si un cer plin de stele

   "se spune ca intre zilele de 1 si 9 martie, baba Dochia isi implineste destinul urcand muntele, impreuna cu turma sa de oi. aceste zile sunt cunoscute ca fiind zilele Dochiei sau Babele. vremea in aceasta perioada este foarte capricioasa si schimbatoare, intocmai ca si caracterul Babei. zilele babei sunt intruchiparea luptei dintre iarna si primavara."

    eu mi-am ales baba pe ziua de 7 martie. ca in fiecare an, de altfel.  in majoritatea anilor am avut parte de o vreme capricioasa cu vant, ploaie, soare, uneori si ninsoare.  rareori a fost senina de la un capat la celalalt. si mult m-as mira acum sa fie altfel decat capricioasa deoarece nu imi sta mie in fire sa fiu plictisitoare.. :))
  cat despre martisoare.. am pus cateva la colectie.  un dragon albastru si o stea roz-sidefiu mi-au incantat in mod deosebit privirea si as fi vrut sa pot spune la fel si despre baietii ce mi le-au daruit.  insa florile nu mi-au placut deloc caci sunt albe si imi amintesc mai mult de inmormantare decat de altceva. deci.. buchetelele de zambile le-am inghesuit intr-o garafa si astept cu nerabdare sa se ofileasca. mi-s dragi doar lacramioarele ce  l-am primit de la un necunoscut, in drumul meu inapoi spre casa. pentru ca i-au placut  florile din parul meu, cica.. si privirea visatoare. ar mai fi vrut sa-mi daruiasca si altceva... vreun numar de telefon, o promisiune si un zambet larg.. dar n-am mai stat de vorba. nu simteam ca bate de undeva vreun vant al schimbarii.

  in aceasta seara.. cred ca mi-as dori o plimbare sub cer instelat. insotita de o tacere de cuvinte si priviri mult graitoare de dulce. poate si o imbratisare din aceea care te lasa o clipa fara suflare si care te indeamna, astfel.. sa cauti alinare pe buze catifelate.. si toate astea, pe un drum care nu duce nicaieri. 

2 comentarii: