Pagini

marți, 25 februarie 2014

pierdere de timp..


..interior rosu, piele intunecata si moale. muzica vibreaza incet invaluind cuvintele conversatiei noastre. dincolo de aburii ciocolatei fierbinti incerc sa descifrez misterul privirii tale. pari nelinistit ori banuitor si nu inteleg de ce. credeam ca am incetat sa ne pese unul de celalalt. un fior neplacut imi cutremura simturile cand ma silesti sa vin cu tine intr-un trecut pe care nu doresc sa mi-l amintesc. incerc sa ascund amaraciunea clipei intr-un suras banal apoi schimb subiectul. insa nu reusesc sa-mi potrivesc bine cuvintele, privirea ta rascolitoare nu ma ajuta deloc. este mai banuitoare ca oricand..
"ce doresti? sa ma cunosti, din nou? ai intarziat, am plecat de mult timp.. m-ai alungat, nu-ti amintesti?"
inca o tigara fumata n-o sa ma ajute sa-mi fac ordine in ganduri dar imi tine mainile ocupate, am chef sa te lovesc pana la epuizare. o savurez din plin, savurez si cele cateva clipe de tacere. mi-e teama de cuvintele mele, sunt pline de resentimente si foarte tentate sa iti invenineze bucatica aceea de suflet ce ti-a mai ramas!
..rasuflu usurata cand incetezi sa ma mai cauti cu privirea. indraznesc sa redevin calma, directionand conversatia catre subiecte care nu ne descriu. iti simt inca nelinistea vibrand neplacut intre noi si am impresia ca zaresc aievea ziduri construindu-se in tacerea dintre cuvintele noastre. incerci sa citesti printre randuri, nu ai incredere in mine. si.. deodata, stiu..
doresti sa afli daca a aparut un alt barbat in viata mea? nu ai niciun drept sa-mi reprosezi ceva. pretutindeni te lauzi ca nu-ti apartin. ai avut grija sa ma asiguri si pe mine foarte bine de asta.
brusc.. am convingerea ca am pierdut clipe pretioase din viata mea. nu reusesc sa-mi explic.. ce naiba mai caut eu in mijlocul desertului care te defineste, cand ma simt asa de insetata?! 

2 comentarii: