Pagini

luni, 24 februarie 2014

despre gelozie si alte chestiuni importante.. de dragobete.


ca sa fiu geloasa pe cineva ar trebui sa imi doresc foarte mult ceva din tot ce are/este. deocamdata nu simt asta. barbatii pe care ii cunosc nu sunt foarte diferiti unul fata de celalalt. toti vor acelasi lucru de la mine si imi ofera in schimb doar ceea ce imi cer ei mie. astfel, mi se refuza libertatea de a-mi impune propriile dorinte. sunt invitata intr-un joc in care regulile le face doar unul. nu-mi place, nu sunt interesata. sunt o persoana, nu obiectul dorintelor fiecaruia. daca vrei sa te fac fericit, trebuie sa-ti pese si de fericirea mea. altfel.. nu vom fi nimic altceva decat doua linii paralele. nu ne vom intersecta niciodata. deci, da-mi un motiv sa fiu geloasa..


cand varsta inaintata imi va deteriora trupul, abia atunci voi adopta un stil vestimentar care sa mi-l acopere. acum prefer o libertate de exprimare pe care nu sunt interesata sa o explic persoanelor de care nu-mi pasa. draguta.. nu-ti place cum se plimba privirea iubitului/sotului tau pe trupul meu? schimba-ti stilul, fii mai sexy pentru el. evident, este ceea ce isi doreste. iti pierzi aiurea timpul si nervii, incercand sa arunci pe mine vina intregii tale nefericiri. de asemenea, barbatii care cred ca oricare femeie invesmantata intr-o a doua piele ori.. putin mai sumar.. este extraordinar de disponibila oricui, se inseala grav. eu nu am nevoie sa ma dezbrac in privirea ta ca sa-ti plac, uneori.. mi-e doar foarte cald. si nu-mi pasa de ceea ce crezi, pana la prima atingere. abia atunci o sa-ti ia foc mainile, nesimtitule! :)


cand doresc foarte mult un barbat, imi place sa-l stiu foarte aproape de mine. exceptand timpul pe care si-l petrece la munca, cu prietenii ori hobby-urile lui.. ceea ce ramane din toate astea consider ca imi apartine doar mie. nu fostei care inca sufera in tacere ori prea evident dupa el, nu colegei care il admira de la distanta ori prea aproape, nu nefericitelor maritate ori singurele.. si care tanjesc sa-si adjudece fericirea altora, etc doar mie! acest barbat trebuie sa arate in privat ori in public atat mie cat si celorlalti cat de mult ma iubeste. este necesar sa vrea sa se laude cu mine pentru ca si eu fac la fel. niciodata nu mi-a placut sa-mi ascund sentimentele ori/si pasiunea. din nefericire, am fost inteleasa gresit de fiecare data.. de ambele sexe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu