Pagini

duminică, 14 iunie 2015

iluzie

mi-e dor sa revad un film vechi. alb-negru. happy-end obligatoriu. romantism clasic. dar nu vreau sa-l revad singura..
imi imaginez un fotoliu confortabil pentru doi. o lumina aurie imprejur, abia razbatand printre storul ferestrei intredeschise, suficienta cat sa ne surprindem reciproc emotiile de pe chip. vreau sa vad dorinta abia inabusita, sclipind complice in privirile noastre intalnite in momente cheie. sa simt.. imbratisarea mangaietoare a mainilor noastre si saruturile usoare tachinand coltul gurii si alunecand langa ureche.
dragul meu, ne vom preface doar ca povestea romantata a personajelor din film este si a noastra. vom savura bucatele de ciocolata ca sa indulcim amarul de pe buzele noastre si astfel nu vor mai fi rostite reprosuri dureroase. vom bea si putin vin ca sa putem crede mai usor ca sentimentele sunt pentru totdeauna. apoi, imi voi aseza inima langa a ta ca sa auzim mai bine murmurul unei iubiri careia nu i s-a permis sa fie traita asa cum ne-am promis unul altuia candva.. 
ne vom preface ca stergem praful dintre noi.. pentru doua ore lungi.. pana vom redeveni straini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu