Pagini

miercuri, 16 mai 2012

all you need is love... varianta feminina

Unguroaicele. Ioi, Pista dragam, asteptat atâta pe tine! Vrei sa face la tine sex? Hai, anghialom, se bem ceva! Egesege, no hai inche un pahar. Ioi de jo! Finom o palinka, hai se bem! Si inche un pahar pentru mine… Un pahar pentru apu, un pahar pentru aniu… Ai adormit, edesem? Ez oz! Gyuri, hai la lontru, ca disno de barbat a dat in primire! Ioi ce mult asteptat pe tine!

Ardelencele. Ma, iubi, ma, nu vreau amu. Nu te supara pe mine, da’ io zic s-o lasam pa mâne. Bine, daca vrei ti-o fac oral o târa, dar sa stii ca nu am chef da mai mult, ca ma simt asa de molesita, asa lenioasa. Bine, iubi? Hai, ma, promit ca în uichend stau si io mai mult si poate ne uitam la un film de care-ti place tie…

Oltencele. Tuti aprasteul tau azi si mâine, pai ce futai îti trebuie tie acum? Pai tu nu vazusi ca fusei 9 ore la munca, ba trântorule? Si facui ciorba, si am adunat de prin casa dupa voi. Mama voastra de trântori. Niciun futai în seara asta, n-am nici o scârba de chef. Lasa-ma în pace! Arza-te-ar focu’ de barbat bun la nimic! Auzi, ma, la el, io-s calda în gura de atâta munca si lui îi trebuie sa se suie pe mine.

Sasoaicele. Hansel, liebe! Ich bin suparate pe tine, nu arbait, kaine bani, kaine facem sex. Das ist un erzat de sentiment daca nu ezist comunication. Tu vrei ain-tvai la dormitor, prima dat trebuie respect, ich nu pot sa face cu tine ceva zer gut daca tu nu ai pozition social stabil, aber turuc la fabric! Hoite ich habe nicht liebe pentru tine. Auf viderzen!

Moldovencele. Ma, stii se? Pi mini nu ma mai dusi tu cu zaharelul ca ultima oara, când ai zis ca daca-ti pun fofo pi gura, bati si tu covoarele selea. Deci pi mini sa ma lasi în paci. Sau, oi videa, daca-mi dai bani pintru coafor, poate îti arat o tâta si ti duci sa ti rizolvi la baie. M-am saturat di toati – când bei urli la mini, când esti treaz, vrei sa-mi bagi papusoiu în chiselita.

Maramuresencele. Barbati, nu vreau nimic cu tine asta seara. Lasa ca vedem mâine sau la sfârsitul saptamânii. Du-te daca ti-e foame, ca am facut salata de boeuf, snitele, supa, chiftele si ardei copti. Hai, nu mai insista, ca oricum nu facem nimic. Chiar nu am dispozitia necesara. Du-te si manânca daca vrei, ca deja e târziu si te vad cam obosit. Trebuie sa si dormi, vrei sa faci tensiune?

Dobrogencele. Bine, hai s-o facem. Dar da-mi si tu bluza asta jos, stii ca nu-mi place cu ea pe mine. Iarasi esti cu sosetele? Esti perfect convins ca aici nu esti la curve, da? Pai serios. Auzi, hai s-o lasam pe altadata. Si mai învata si tu ce e ala preludiu, ca m-am saturat sa ma umezesc la comanda!

Evreicele. Stii, draga, mâine e Yom Kippur si rabi a spus ca trebuie sa fim coser. Trebuie sa respectam Tora, tu stii ca familia noastra are bun renume. Mai bine hai spune-mi ce profit ai obtinut din afacerea cu Sloim? Hai, ca trebuie sa numaram banii si sa-i punem la locul stiut. Lasa alte preocupari acum, nu avem timp, ce, vrei sa dam faliment?!

Muntencele. Auzi, sincer, io-mi bag picioarele! Bai, obsedatule, da tu chiar nu te-ai saturat asa, de tine?? Toata ziua îti trebuie, parca esti pe alcaline. Pai mai termina, bai, ca deja ma scoti din sarite, zau! Io îi zic lu ma-ta ca nu pot sa stau cu un obsedat sexual ca tine, ca asa ceva nu se mai poate. Ce te faci daca-s plecata?

Banatencele. Draga, tu stii cât tiu eu la tine, tu esti cel mai grozav barbat de pe lume, totdeauna am apreciat asta la tine si m-ai satisfacut întotdeauna pâna la maxim. Dar eu sunt o doamna, stii ca azi e ziua mea de coafor, manicura, azi vreau sa ma fac frumoasa pentru tine, as vre sa-mi cumperi si bratara care am vazut-o ieri la bijutier, o sa mi-o pun când o sa fiu goala cu tine în dormitor, asta va fi la sfârsit de saptamâna, da?, pâna atunci ma voi gândi numai la tine. Pa, armasarule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu