Pagini

luni, 14 mai 2012

cand viata iti da palme..


 cand viata iti palme, uneori e bine sa stai locului si sa le incasezi din plin. mai tarziu in timp iti vei aminti astfel ce greseli nu trebuie sa repeti caci.. exact in timpul acela te vei confrunta cu aceeasi situatie ori gen de persoana de la care ai incasat palmele alea dureroase mai demult. 

 simt ca am ajuns la capatul rabdarii.. am dat cu capul de pragul de sus al usii.. mi-a ajuns cutitul la os.. chestii din astea. imi analizez calitatile si defectele, imi cantaresc ramasitele puterii interioare, observ cu mai mare atentie evenimentele ori persoanele care m-ar ajuta sa-mi schimb viata in bine. ma invaluie o stare de calm, mi-e bine.. ma simt usurata de ganduri negative. ca si cum.. as fi reusit in sfarsit sa nu mai acord importanta lucrurilor ori persoanelor care nu merita. sunt constienta ca este timpul sa umplu golurile din mine, sa nu mai aman implinirea anumitor idealuri care m-ar  putea face fericita. sfaturile unora nu mi se potrivesc.. unele cuvinte sunt rostite doar de dragul de a fi rostite. fericirea altora nu este si a mea. trebuie sa indepartez de langa mine influenta nefasta a anumitor persoane, inteleg acum cat de mult rau mi-au facut intentionat.

  asta se intampla cand iti atingi limitele. te saturi. apoi, dupa ce-ti urli intreaga gama de frustrari.. faci un pas inainte, te cureti de mocirla in care te-au azvarlit altii si mergi mai departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu